رئیس سازمان حمل و نقل شهر پردیس گفت :لیست رانندگان تاکسی و مینی بوس و وانت را به شکل مستمر به سازمان های حمل و نقل کشور جهت ارائه به تامین اجتماعی و ستاد سوخت کشور ارسال خواهیم کرد .

بهمن گوهری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت :سیستم حمل و نقل شهر پردیس در آینده ای نزدیک بروی ریل نظم و انظباط قرار خواهد گرفت ما در کنار برنامه هایی که در بخش خدمات رسانی در حوزه حمل و نقل همگانی و ایجاد امنیت در این بخش داریم و با تخلفاتی که در این راستا شکل می گیرد برخورد قانونی می کنیم توجهی هم به وضعیت رانندگان داریم .

وی در ادامه این مطلب افزود :با افزایش ضریب امنیت حمل و نقل مسافرین برای رانندگان هم بستری مناسب فراهم خواهیم کرد ارسال مستمر لیست رانندگان تاکسی و مینی بوس و وانت به اتحادیه سازمان های حمل و نقل همگانی کشور جهت ارسال به تامین اجتماعی و ستاد ساماندهی سوخت کشور از جمله این برنامه های ما محسوب می شود .

رئیس سازمان حمل و نقل شهرز پردیس اضافه کرد :خدمات ما در حوزه حمل و نقل شهر پردیس چند شاخه دارد وبا وجود ارائه اینگونه خدمات نظارت خوب و دقیقی هم بر فعالیت ها داریم و رسیدگی به شکایات و انتقادات شهروندان در خصوص وضعیت حمل و نقل عمومی را در دستور کار داریم تا در این جریان خود مردم هم نظارت داشته باشند و به ما کمک کنند .

گوهری اظهار داشت :در راستای نظارت بر فعالیت رانندگان به ویژه تاکسی ها در سطح شهر پردیس از طریق توقیف مدارک تاکسی هایی که از سطح شهر پردیس برداشت غیر مجاز راننده دارند دنبال کاهش سوء استفاده در سیستم حمل و نقل این شهر هم هستیم/س  


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.