امام جمعه فیروزکوه گفت: دشمنان در مناسبت های خود با ایران اسلامی تجدید نظر کنند و راه بهتری برگزینند.

حجت الاسلام ˈعبدالعلی استیریˈدر گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن با اشاره به نشست هسته ای نمایندگان ایران با گروه ˈ1+5ˈ که پس از وقفه ای هشت ماهه از سر گرفته شد اظهارکرد: غربی ها در دور جدید مذاکرات مطلب جدیدی نداشتند و در حقیقت، حرف های آنان تکرار مکررات 10 سال گذشته بود.

وی افزود: مطابق نظر کارشناسان و تحلیلگران داخلی و خارجی، مجموع و برآیند این مذاکرات یک گام رو به جلو و تداعی کننده پیروزی ایرانیان بود.

امام جمعه فیروزکوه بیان کرد: مقاومت ملت بزرگ ایران اسلامی که در طول سال های پس از پیروزی انقلاب و بخصوص در ماه های اخیر با فشارها و تحریم های دشمنان، جانانه ایستادگی کردند، عامل اصلی پیروزی نظام در این عرصه خطیر است.

وی بیان کرد: امروز غربی ها به این مساله اذعان دارند که تحریم ها هیچ تاثیری بر مقاومت مردم نداشته و نخواهد داشت و لذا، عقب نشینی از این موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

حجت الاسلام استیری ادامه داد: به فرموده مقام معظم رهبری ˈغربی ها هنوز ملت ایران را نشناخته اندˈ ملت ما، همان ملت هشت سال دفاع مقدس است.

وی هشدار داد: دشمنان بدانند و آگاه باشند که با ادامه این شیوه نابخردانه، هیچ گاه به اهداف خود نمی رسند و بهتر است سر عقل بیایند و بیش از این آبروی خود را نبرند./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.