تروريستها و جنايتکاران زيادي از کشورهاي مختلف با حمايت برخي از کشورها از جمله عربستان سعودي و قطر وارد سوريه مي شوند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني سوريه، اجساد تروريستهايي که در سوريه کشته مي شوند ابعاد جديدي را درباره تابعيتها  و کشورهاي حامي آنها فاش مي سازد.

تلويزيون سوريه با پخش تصاويري از تروريستهاي کشته شده در اين کشور در گزارشي به قلم رنا ابودياب گفت: زندانيان جنايتکار زيادي وجود دارند که به تروريست تبديل شده اند و در اين کشور دست به جنايت مي زنند. شرط آزادي اين زندانيان جنگيدن در سوريه بوده است و اين يکي از بدعتهايي است که کشورهاي حامي اين تروريستها و مجريان تجاوز به سوريه در دستور کار خود قرار داده اند.

جديدترين نوع از اين دست جناياتي را که تروريستها در سوريه مرتکب مي شوند يک هفته نامه فرانسوي به نام "تي تي اي" منتشر کرد. اين هفته نامه با اشاره به برخي جنايات از ورود سليمان حاج عبدالرحمن زنداني سابق گوانتانامو به سوريه خبر داد.

وي تابعيت الجزايري و دانمارکي داشت و پس از آزادي از زندان گوانتانامو وارد سوريه شد.

شبکه سوريه افزود هر روزه نام تروريستهاي کشته شده اي  را در سوريه مي شنويم که تابعيتهاي گوناگون آنها از نقش محور عربي - غربي در تامين مالي و آموزش و بسيج  آنها براي اجراي توطئه ها و طرحهايشان  پرده بر مي دارد.

در همين ارتباط روزنامه سريان تلگراف اخيرا سندي را از رژيم آل سعود منتشر کرد که در آن اسامي بازداشت شدگان مخالف اين رژيم درج شده بود.

در اين سند به آزادي مشروط نوزده نفر از زندانيان به شرط آنکه براي جنگيدن با ارتش سوريه عازم اين کشور شوند اشاره شده است .

افزون بر اين فتواهاي گوناگوني در عربستان در خصوص جنگيدن جوانان در سوريه  تحت عنوان جهاد(!) صادر مي شود. 

در همين ارتباط منابع اردني نيز از کشته شدن يک پزشک اردني وابسته به جبهه تروريستي النصره در شهر درعا به دست نيروهاي ارتش سوريه خبر دادند.

شبکه سوريه در ادامه اين گزارش افزود: تونس نيز يکي از کشورهايي است که تکفيريها و وهابيها  سهم عمده اي در شستشوي مغزي جوانان اين کشور  و اعزام آنها به سوريه دارند . اين درحالي است که بسياري از تونسيها معتقدند جوانان اين کشور به سوخت جنگهاي غرب و طرحهاي آنان در منطقه تبديل شده اند. روزنامه الشروق تونس در اين خصوص نوشت: اين کشور بعد از انقلاب به منبع بارزي براي تروريستها و زرادخانه اي براي سازمان القاعده و انبارهاي سلاح براي جريانهاي تندرو تبديل شده است.

برچسب ها: غربی ، عربی ، تروریست ، سوریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار