محكوميت پخش برنامه ضدايراني در رسانه‌ ترك ازسوي سفارت جمهوري اسلامي ايران در آنكارا

سفارت جمهوري اسلامي ايران در آنكارا به پخش برنامه اي ضد ايراني از شبكه تلويزيوني "بي تي وي" تركيه اعتراض كرد و آن را مداخله آشكار در امور داخلي جمهوري اسلامي ايران خوانده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پرس تي وي، سفارت كشورمان در آنكارا روز گذشته با ارسال شكواييه اي رسمي به مدير شبكه تلويزيوني "بي تي وي" با ابراز تاسف از پخش اين برنامه ضد ايراني و محكوم نمودن آن اقدام اين رسانه ترك زبان را مداخله در امور داخلي ايران دانسته است.

در بخشي از اين بيانيه آمده است "پخش چنين ادعاهاي "نادرست و غير دقيقي" از سوي يك رسانه تركيه در مورد تحولات ايران صرفا با هدف تشويش اذهان عمومي مردم تركيه در مورد ملت ايران انجام شده است.

در ادامه اين شكواييه سفارت كشورمان افزوده است كه ملت ايران با حضور حماسي خود در سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ايران نشان داده اند كه در طول دهه هاي گذشته همواره به نظام جمهوري اسلامي ايران پايبند بوده اند.

در پايان اين نامه سفارت جمهوري اسلامي ايران در آنكارا ابراز اميدواري كرده است كه از اين پس اين شبكه تلويزيوني ترك زبان در راستاي تقويت روابط ميان ملت ايران و تركيه گام بردارد و واقعيت ها را منعكس سازد.

برچسب ها: سفارت ، ایران ، ترکیه ، رسانه ، آنکارا ، iran ، turkey
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار