فرماندار شهرستان ملارد تأکید کرد که شهروندان هر گونه تخلفی را از سوی واحدهای صنفی گزارش کنند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،محمد فردی اظهار داشت: با توجه به افزایش خرید مردم در این روزها لذا نظارت و بازرسی از واحدهای صنفی توسط بازرسان بیشتر شده است.

وی ادامه داد: در این راستا بازرسان با حضور مستمر و نظارت و بازرسی بیشتر از واحدهای صنفی متخلفان در این زمینه را شناسایی کرده و برخورد جدی و قانونی با آنان خواهند داشت.

این مسئول گفت: متأسفانه در این ایام عده‌ای سودجود و فرصت‌طلب برای این که به سود بیشتری برسند اقدام به گرانفروشی کرده و مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد می‌کنند لذا لازم است تا شهروندان بدون کوچکترین معطلی موارد را به اطلاع بازرسان و مراکز مسئول برسانند تا در اسرع وقت با آنان برخورد شود.

وی ادامه داد: با توجه به افتتاح نمایشگاه بهاره و استقبال مردم از این نمایشگاه، بازرسان نیز در این نمایشگاه حضور می‌یایند و نحوه فعالیت و عرضه کالاها به مردم را مورد بررسی و نظارت قرار می‌دهند.

فردی با اشاره به این که این نمایشگاه با هدف تنظیم بازار و عرضه مستقیم کالا در سه راه مارلیک راه‌اندازی شده است ادامه داد: این نمایشگاه دارای 203 غرفه است که در آن پوشاک، کیف و کفش، آجیل و خشکبار و همچنین اقلام دولتی با نرخ مصوب عرضه می‌شود.

فرماندار ملارد سه عامل اساسی کیفیت محصولات، قیمت مناسب و عرضه بدون واسطه کالاها و محصولات عرضه شده را از ویژگی‌های این نمایشگاه برشمرد و گفت: نظارت مستمر بر قیمت‌ها توسط بازرسان و مراجعه کنندگان ضروری است.

فردی در ادامه هدف همه مسئولان را خدمت رسانی مطلوب به مردم و تامین رفاه اجتماعی و اقتصادی خانوارها برشمرد.
برچسب ها: تخلف ، ملارد ، صنفی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.