صعود نمایندگان کرمان و خوزستان به لیگ برتر کبدیرقابت های لیگ دسته اول کبدی استاندارد در گروه ب با صعود تیم های کرمان و رامهرمز خوزستان به لیگ برتر در کرمان به پایان رسید.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، پنجمین دوره رقابت های لیگ دسته اول کبدی استاندارد آقایان در گروه ب که از روز 7 اسفند ماه در سالن شهید تجلی کرمان به مدت 3 روز برگزار شد، تیم های کرمان و رامهرمز خوزستان با برتری در برابر کلات خراسان رضوی و فارس به لیگ برتر کبدی سال آینده راه یافتند.

در مرحله نیمه نهایی ابتدا تیم کرمان میزبان در حضور تماشاگران خودی به مصاف تیم کلات خراسان رضوی رفت و در پایان با نتیجه 35 بر 22 موفق شد کلات خراسان رضوی را شکست دهد و جواز صعود به لیگ برتر را در حضور تماشاگران خودی بدست آورد.

دومین دیدار مرحله نیمه نهایی را دو تیم رامهرمز خوزستان و فارس برگزار کردند و در نهایت تیم رامهرمز خوزستان در دیداری سخت و نفسگیر با نتیجه نزدیک 32 بر31 فارس را شکست داد تا خوزستان همچون سال های گذشته در لیگ برتر کبدی صاحب نماینده باشد.

4 تیم موسسه مالی اعتباری ثامن الحجج کرمانشاه و مجتمع توریستی علیصدر همدان از گروه الف و کرمان و رامهرمز خوزستان از گروه ب لیگ دسته اول جواز صعود لیگ برتر سال آینده را بدست آوردند./زر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار