رئیس فدراسیون دوچرخه سواری گفت: تاکنون که از طرف کشور هندوستان روادید ورد به مسابقات قهرمانی آسیا را نگرفتیم اگر این وضع ادامه یابد از آنها خسارت می گیریم

خسرو قمری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  اظهار داشت: طی نامه هایی از طرف فدراسیون جهانی و فدراسیون آسیایی به کشور هندوستان خواستار دلیل صادر نکردن روادید برای 5 کشور آسیایی شدند.

وی گفت: ایران، چین، پاکستان، افغانستان و عراق 5 کشوری می باشند که نتوانستند روادید ورود به مسابقات قهرمانی آسیا را نگرفته اند.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری خاطر نشان کرد: فدراسیون جهانی و آسیایی در نامه ای خود گفتند که ایران و چین 2 کشوری می باشند  که در مسابقات المپیک 2012 لندن مطلوبی حضورشان در مسابقات قهرمانی آسیا اعزام می باشد.
 
وی در خصوص صادر نشدن روادید و نرسیدن به مسابقات بیان کرد: اگر مشکل روادید کشورمان حل نشود حتما اعلام خسارت از کشور هندوستان خواهیم کرد.

خسرو قمری گفت: کشوری که میزبانی این مسابقات بزرگی را به عهده می گیرد باید تمام روند برگزاری مسابقات را با یک برنامه ریزی  درستی اداره کند نه اینکه 5 روز به شروع مسابقات باقی مانده هنوز رکابزنان  کشورمان اعزام نشده اند./آق

نامه فدراسيون هند براي دعوت به مسابقات قهرماني آسيا:


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار