سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام تاکید کرد که سانی بچیروویچ به خاطر مصدومیت در 3 بازی نیمه نهایی بازی نکرد و حداقل زحمات تیم پتروشیمی و بازیکنان این تیم رسیدن به فینال بود.

مهران حاتمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تاکید کرد: بازی در زمین خودمان راحتتر از گرگان بود اما به هر حال بازیکنان ما خیلی خوب توانستند نتیجه آخر را هم بگیرند و فکر می کنم حداقل نتیجه تیم ما و زحمات بازیکنان رسیدن به فینال بود.

وی در مورد استفاده نکردن از سانی بچیروویچ در مرحله نیمه نهایی توضیح داد: سانی از ناحیه سینه دچار مصدومیت شده بود و تشخیص پزشکان این بود که فعلا مسابقه ندهد تا ضربه تکرار نشود. اما ابراهیم جابر در این بازیها بسیار خوب عمل کرد و به نظرم در بین بازیکنانی که تا به حال به ایران آمده اند یکی از بهترین ها است.

سرمربی پتروشیمی در مورد دلیل انتخاب ماهشهر به عنوان میزبان اول و اینکه آیا تصمیم اشتباه ماهان در این انتخاب تاثیری داشت؟گفت: ما دوست داشتیم دو بازی اول را در زمین خودمان برگزار کرده و از شرایط میزبانی و تماشاگران استفاده کنیم. ضمن اینکه در انتخابمان به کا کسی فکر نکرده و متوجه کار خودمان هستیم.

حاتمی در مورد فینال اشاره کرد: فکر می کنم بازیهای زیبایی در این مرحله داشته باشیم ما هم تمام سعی خود را می کنیم تا به قهرمانی برسیم. خوشبختانه شرایط بازیکنان تیم بسیار خوب است و همه پرانگیزه و آماده فینال هستند.

برچسب ها: حاتمی ، پتروشیمی ، بسکتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار