نماینده مردم شهرستان آمل درمجلس شورای اسلامی، از دستور ویژه رئیس جمهور برای فراهم کردن مقدمات لازم برای ایجاد فرمانداری ویژه شهرستان آمل درجلسه اخیرهیات دولت خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران ، عزت اله یوسفیان ملا گفت: اکنون منتظر ابلاغ دولت برای ارتقاء فرمانداری ویژه شهرستان آمل به شهرستان ویژه هستم.

وی افزود: فرمانداری ویژه آمل در دیدار حضوری با رییس جمهور نیز صحبت شد، و از آنجایی که آمل دارای مصوبه دراین بخش بوده و حتی آقای احمدی نژاد صریحا اعلام کرد که دستورمی دهم فرمانداری ویژه به سرعت در آمل ایجاد شود.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه آنچه در جدول وزارت کشور به دولت ارائه واعلام شده، آمل بیشترین شرایط را برای ایجاد فرمانداری ویژه دارد.

یوسفیان ملا، با تاکید بر این که ایجاد فرمانداری ویژه حق قانونی آمل است، اضافه کرد: درحال حاضر از نظرقانونی این شهرستان به لحاظ قرارگرفتن درمرکزیت شرق به غرب مازندران باید مرکزاستان شود که متاسفانه این عدالت برقرارنشده است.

وی ادامه داد: با ارتقاء فرمانداری شهرستان آمل به شهرستان ویژه چارت اداری و سازمانی ادارات ونهادهای دولتی به معاونت ادرات کل درجایگاه شهرستانی ارتقاء پیدا خواهند کرد.

نماینده مردم شهرستان آمل درمجلس شورای اسلامی ادامه داد: با اجرایی شدن این مصوبه دولت ازمراجعه بسیاری کارها ومراجعات به ادارات کل مرکز استان صرفه جویی می شود.

شهرستان آمل حدود 400 هزارنفرجمعیت دارد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.