مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی گفت: بیش از 60 درصد سرمایه‌گذاری‌های حوزه گردشگری استان در شهرهای این استان انجام می‌گیرد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،  تراب محمدی در جلسه دیدار با شهرداران شهرهای بزرگ استان اظهار داشت: سرمایه‌گذاری در طرح‌های شهری و شهرداری با توجه به سریع بودن روند اعطای مجوز، معافیت‌ها و ارائه تسهیلات و امکانات به سرمایه‌گذار با استقبال بیشتری روبه‌رو می‌شود.

وی تاکید کرد: در تمام شهرهای بزرگ استان انواع تاسیسات گردشگری در دست اجرا هستند تا بخش عمده‌ای از نیازهای گردشگر داخلی و خارجی ورودی به استان را با ذائقه‌های مختلف تامین کنند.

محمدی با اشاره به برگزاری سومین همایش و نمایشگاه بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در تهران، اظهار کرد: غرفه ویژه شهرداری‌های استان به نمایش عملکرد و توانمندی‌های سرمایه‌گذاری شهرهای بزرگ آذربایجان‌شرقی در این نمایشگاه می‌پردازند.

این مقام مسئول یادآور شد: شهرداری‌های استان با ارائه بسته‌ای از فرصت‌های سرمایه‌گذاری خود می‌توانند از ظرفیت این همایش برای جذب سرمایه‌گذاران جدید و رونق و توسعه بیش از پیش شهرهای آذربایجان‌شرقی استفاده کنند.

سومین همایش و نمایشگاه بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری 16 تا 18 اسفند سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود./ج1

برچسب ها: میراث ، همایش ، نمایشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.