رئیس پلیس فتا تهران بزرگ از دستگیری فردی که با ارسال ایمیل های دروغین علیه همکارش قصد انتقام گیری از او را داشت خبر داد و گفت: متهم در اعترافات خود صراحتاً به جرم خود اقرار کرده است.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سرهنگ کاکوان افزود :پیرو شکایت فردی مبنی برهتک حرمت وی، ماموران اقدامات خود را آغاز کردند.
وي بيان كرد: بنابر اظهارات شاکی مدتی است که فرد ناشناسی با ارسال ایمیل های خلاف واقع علیه وی برای مدیر و تعداد زیادی ازهمکارانش، موجب هتک حرمت او شده است.
رئیس پلیس فتا تهران بزرگ اظهار داشت: پس از بررسی و تحقیقات تخصصی صورت گرفته متهمه که از همکاران سابق شاکی بود شناسایی و به این پلیس احضار شد، وی پس از مواجهه با مدارک پلیس به جرم خود اعتراف و اقرار کرد چندی پیش از شرکت اخراج شدم و دلیل اخراج خود را دشمنی های شاکی در اداره با خود می دانم و قصد انتقام جویی از او را داشتم.
وي درخاتمه به تمامی افرادی که به هر نحو اقدام به هتک حیثیت افراد در محیط مجازی می کنند هشدار داد و اعلام کرد: بر اساس قانون جرایم رایانه ای هر کس در فضای مجازی موجبات هتک حیثیت شهروندان را فراهم کند افزون بر اعاده حیثیت به حبس و جزای نقدی محکوم می شود. /ز
 

برچسب ها: فتا ، انتقام ، ایمیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار