آموزش چند زبان در حوزه‌های علمیه سراسر کشور از تابستان سال آینده آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس ، معاون روحانیت و حوزه‌های علمیه نهاد نماینده ولی فقیه در فارس گفت:در شرایطی که گروه‌های وهابی، سلفی و تروریست‌های طالبان بر افکار خود اصرار دارند و دیگران را معاند و ملحد می‌پندارند و در تلاش برای تربیت و اعزام افرادشان به نقاط مختلف دنیا هستند، ما باید برای از بین بردن اقدامات آنان و پیش‌برد اهداف اسلام واقعی کوشش کنیم.

حجت‌الاسلام امین رصاف افزود: یادگیری زبان‌های دیگر فرصت طلایی برای ترویج اسلام به دنیا است و طلاب ما باید با اندیشه‌ای جهانی و تسلط به چند زبان در این راه گام بردارند.

وی در بیان برنامه‌های حوزه‌های علمیه برای یادگیری زبان‌های دیگر گفت: از تابستان سال آینده آموزش زبان‌هایی مانند انگلیسی، عربی ، فرانسه و چند زبان دیگر را در حوزه‌های سراسر کشور به صورت تخصصی دنبال می‌شود و ما این توانایی را سلاحی برای سفیران خود می‌دانیم.

معاون روحانیت و حوزه‌های علمیه نهاد نماینده ولی فقیه در استان فارس افزود: با مشاهده تحولات اخیر در منطقه و جهان لازم است که طلاب با دیدی باز و اندیشه‌ای در سطح بالا رسالت‌شان را که ایفای نقش در رواج اسلام ناب محمدی‌ است، به خوبی انجام دهند./س

برچسب ها: زبان ، حوزه علمیه ، آموزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.