بازیکن تیم بسکتبال فولاد ماهان تاکید می کند که در تیم ماهان هر کدام از بازیکنان براساس توانایی های خود کارهایی انجام می داد اما بازی تیمی تنها چیزی است که باعث برد می شود.

سامان ویسی بعد از نرسیدن تیمش به فینال سوپرلیگ بسکتبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تاکید کرد: چند بازیکن اصلی تیم قبل از مرحل پلی آف آسیب دیده و اصلا با جمع تمرین نکردند، به همین دلیل با تیم کاملا ناهماهنگ بوده و بازیکنانی در ترکیب به میدان آمدند که تا زمان جا افتادن آنها ما سه بازی را باختیم هر چند این نفرات به صورت فردی خوب کار

می کردند. ما روی بازیکنانی مثل جواد و اوشین حساب کرده بودیم و شاید داوری به بازی برگشت اما چندان هماهنگ نبود.از طرفی تیم مهرام هم خیلی خوب بازیکنان ما را آنالیز کرده بود.

وی درباره تعویضهایش در جریان بازی ادامه داد: در مورد تعویضهای جریان بازی باید مربی تیم نظر دهد و این جریان را باید از دید مریبان نگاه کرد اما تیمی که با سه گارد رأس لیگ را شروع کرده و با یک نفر تمام می کند دچار همین مشکلات می شود. یکی از بازیکنان پست یک ما اوایل فصل مصدوم شده و هنوز هم به بازیها نرسیده، یکی دیگر هم قبل از پل آف رباط صلیبی پاره کرد و من به تنهایی دو بازی سخت در تهران انجام دادم و به همین دلیل در بازی اصفهان به زحمت بازی کرده و کشاله پشت پایم کش آمد.

*** مشکلات را از اول فصل داشتیم

بازیکن با تجربه ماهان تاکید کرد: ماهان بیشتر از هر چیزی به کار تیمی باخت.ناهماهنگی ما و هاهنگی حریف که به صورت یک تیم در بازی نمایش دادند به چشم می آمد. در تیم ما هر کدام از بازیکنان براساس توانایی های خود کارهایی انجام می داد اما بازی تیمی تنها چیزی است که باعث بردن می شود. این هم باید ریشه یابی شود که آیا مسائل تقصیر بازیکنان است یا نه؟ ما این مشکلات را از اول فصل هم داشتیم.

وی در پاسخ به سوالی در مورد جو تیم اشاره کرد: همه چیز در تیم ما خوب بود. رفاقت بین بازیکنان و همچنین کادر واقعا خوب است اما در نهایت با کار تیمی به نتیجه می رسید. دوست دارم همه از من متنفر باشند اما در قالب تیم چیزی را نشان دهم. به هر حال در ماهان مشکل خاصی وجود ندارد و همه به صادق زاده مربی تیم احترام گذاشته و دوستش دارند. وقتی یک تیم و گروه ضعیف عمل می کند لطمه آن را همه می بینند و هر کس به نحوی مشکل را بروز می دهد.

*** واکنش ما به سوتهای بد مهم بود

ویسی در مورد اعتراضات ماهان به داوری دو بازی اول گفت: من اعتراض خاصی به داوری نکردم هر چند داوری هم می تواند در کار تیم تاثیر می گذارد اما در نهایت همه چیز به این برمی گردد که چقدر بتوانی از داشته هایت دفاع کنی. ما دو بازی خوب انجام دادیم که در نهایت بازی را باختیم. داور ممکن است که بد سوت بزند اما باز هم موضوع بر می گردد به اینکه ما چه واکنشی در مقابل سوتهای بد نشان دهیم. می توانستیم با آرامش بیشتری کارمان را ادامه دهیم.

بازیکن ماهان اضافه کرد: فکر نمی کردم تمام بازیها را ببازیم. تصورم این بود که در هر حال رقابتهای این مرحله بازیهای خوبی از آب در بیاید اما متاسفانه خوب بازی نکردیم و بسکتبال تیمی زیبایی را به نمایش نگذاشتیم./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار