دبیر شورای سیاست گزاری ششمین همایش ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به توسعه روزافزون خدمات ارزش افزوده در بستر موبایل به این کاربرد گسترده تلفن همراه اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران زارعيان گفت: ظرفیت ها و توانمندی های موجود در کشور در بخش تولید محتوا و ارائه سرویس بررسی شده و آسیب شناسی کارشناسی از وضعیت فعلی آن ارائه خواهد شد.

زارعیان ادامه داد: اساتید، صاحب نظران و متخصصان این حوزه در خصوص جدیدترین این دستاوردها و نوآوری های کابردی اخیر در ارائه ی سرویس و تولید محتوا به ارائه ی مقاله خواهند پرداخت خلاقیت و نوآوری در سرویس و محتوا نیاز امروز همه ی دستگاه های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی کشور است.

دبیر شورای سیاست گذاری ششمین همایش ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار داشت: توسعه ی زیر ساخت فنی با نگاه غیر انحصاری، توسعه ی زیر ساخت حقوقی با نگاه مدیریت ict ، توسعه ی زیر ساخت فرهنگی با نگاه ict برای همه و توسعه ی زیر ساخت های کاربردی از اقداماتی است که باید انجام شود.

وی خاطر نشان کرد: پیش از این 5 دوره همایش ارتباطات و فناوری اطلاعات با موضوعات مدیریت ict، مدیریت و راهبری دیتا سنتر، تجارت الکترونیک در فضای شبکه های نسل آینده و وگولاتوری برگزار شد./ز

برچسب ها: بلت ، بلنب ، لبکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار