دبیر انجمن سپک تاکرا از تمامی سرپرستان تیم های حاضر در دور برگشت رقابت های لیگ سپک تاکرا که قرار است از فردا در اراک آغاز شود خواست تا قراردادهای بازیکنان خود را در این رقابت ها همراه داشته باشند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، "علی فولادی راد" افزود: در نشستی که با رییس انجمن و مسئولان برگزاری رقابت های لیگ سپک تاکرا داشتیم، تصمیم بر آن شد تا برای قانون مند کردن حضور بازیکنان در لیگ سپک تاکرا قراردادهای آنها در دور برگشت کاملا بررسی شود.

وی ادامه داد: به علت مشکلاتی که در گذشته برای بازیکنان سپک تاکرا در رقابت های لیگ رخ داده است انجمن تصمیم گرفته تا پیش از آغاز دور برگشت رقابت های لیگ در سه رشته تیمی،دو نفره و سه نفره قرارداد تمامی بازیکنان حاضر را بررسی کند و در صورت مشاهده تخلف از حضور فرد متخلف در رقابت ها جلوگیری شود.

فولادی اضافه کرد: همچنین سرپرستان تمامی تیم ها موظفند قرارداد بازیکنان تیم هایشان را شب قبل از آغاز مسابقات به مسئول برگزاری رقابت ها ارائه دهند. قراردادهای بازیکنان باید به امضای هیات انجمن های ورزشی استان و یا باشگاه مورد نظر رسیده باشد و در آن رقم پرداختی کاملا شفاف باشد.

وی گفت: بدیهی است در صورت نقص در قرارداد از حضور بازیکن در رقابت های لیگ جلوگیری خواهد شد.

دبیر انجمن در پایان افزود: باید از مسوولان کمیته سپک تاکرا استان تهران تشکر کنم که با ارائه به موقع قراردادهای ثبت شده به انجمن کمک کردند تا گامی بلند به سوی قانون مند تر شدن رقابت های لیگ برداریم.همچنین قراردادهای ارائه شده فقط برای لیگ سال91 که در پایان اسفند ماه جاری به پایان خواهد رسید اعتبار دارد و برای رقابت های سال آینده تیم ها موظفند قراردادهای جدید که مفاد آن بزودی اعلام خواهد شد تنظیم و به امضای بازیکنان برسانند.

شایان ذکر است رقاتبهای لیگ سپک تاکرا از فردا (یکشنبه) تا 16 اسفند در شهرستان اراک برگزار خواهد شد./زر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار