حجت الاسلام علیپور طلبه ورزشکار با دو دهه فعالیت ورزشی، ارتقای اعتقادات دینی در میان بازیکنان را از مهمترین عوامل موفقیت و پیروزی تیم های ورزشی دانست.

حجت الاسلام و المسلمین علیپور طلبه ورزشکار در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: حدود 16 سال است که در حوزه فوتبال در سمت های مختلف فدراسیون و نهادهای ورزشی کشور فعالیت دارم.
وی ادامه داد: من طلبه ای هستم از جنس فوتبال و به مکتب فکری و فرهنگی فجر شهید سپاسی معتقد هستم.
حجت الاسلام علیپور با اشاره به فعالیت ورزشی اش در تیم فوتبال فجر شهید سپاسی گفت:این تیم وقف حضرت رقیه (س) است و از همان سالهای تأسیس این باشگاه برنامه های دینی چون برگزاری اقامه نماز جماعت بین آنها رایج بوده و بازیکنان این تیم دارای کمترین ناهنجاری های اخلاقی هستند.
طلبه ورزشکار کشورمان پیرامون ابداع منشور اخلاقی اظهار داشت: با تحقیقات و ریشه یابی های انجام شده در فدراسیون فوتبال به این نتیجه رسیدیم که هر وقت بازیکنان فوتبال در مسابقات ورزشی نتیجه مطلوب نمی گیرند، بخش عمده آن به ضعف در عملکرد ایمانی بازیکنان برمی گردد.
حجت الاسلام علیپور اظهار داشت: با تدوین منشور اخلاقی، برخورد با بازیکنان درسه مرحله پیشگیری اصلاحی و ایجابی با حضور کارشناسان و پیشکسوتان فوتبال انجام می شود.
وی با اشاره به یکی از اقدامات مرحله سوم گفت: برگزاری مراسم برترین های اخلاقی و رفتاری بازیکنان یکی از این برنامه هاست که موجب تشویق بازیکنان می شود./ز
برچسب ها: ارتقا ، اعتقادات ، ورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار