شنبه قايقرانان خوزستاني با شعار حفاظت از محيط زيست طول رودخانه كارون را پارو زدند دو نفر از دوستداران محيط زيست خوزستاني با شعار حفاظت از محيط زيست طول رودخانه كارون را پارو زدند.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از سازمان حفاظت محيط زيست خوزستان، دو نفر از دوستداران محيط زيست به نام هاي مهدي شلاگه و حاتم چالوچي با شعار حفاظت از محيط زيست وظيفه همگاني است و براي سربلندي نام خليج هميشه فارس طول رودخانه كارون را در حوزه استان خوزستان با قايق پارو زدند.
اين دونفر كه سفر خود را از شش روز پيش از دزفول آغاز كرده بودند  امروز صبح وارد اهواز شدند و مورد استقبال مسئولين محيط زيست استان قرار گرفتند ، آنها در سخناني از مردم استان خوزستان و مهماناني كه در ايام نوروز به استان خوزستان مسافرت مي كنند خواست تا ضمن بهره مندي از نعمت هاي خدادادي در حفظ محيط زيست كوشا باشند. 
گفتني است اين دونفر در طول مسير خود باتوقف در روستاهاي همجوار رودخانه كارون ضمن آموزش و توزيع بروشور بر ضرورت حفظ محيط زيست به عنوان يك امانت براي نسلهاي آينده تاكيد مي نمودند، آنها بعد از استراحتي كوتاه اهواز را به مقصد آبادان ترك نمودند./ف
برچسب ها: قایقران ، خوزستان ، شعار ، محیط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار