مشاور کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی کشور گفت: حکومت اسلامی ایران به عنوان یکی از حکومت های مردم سالاری در دنیا است

 

آیدین مولا زاده در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، درهمایش توجیهی آموزشی هیات های نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی در استان گفت: حکومت اسلامی ایران به عنوان یکی از حکومت های مردم سالاری در دنیا است که بحث انتخابات شوراها تجلی حکومت مردم است.

وی مشاور حقوقی هیأت مرکزی نظارت با اشاره به اینکه بعداز انقلاب اسلامی دولت انتخابات های مختلفی را در برداشته افزود: برای افزایش نظارت مردم بر انتخابات و تقویت جنبه های مردم سالاری دینی ،معمولا نظارت ها را بر اساس مردم و کسانی که در این زمینه حضور و فعالیت دارند گسترش می دهیم.

وی افزود: نظارت بر انتخابات تمام شوراها برعهده مجلس شورای اسلامی است و به همین منظور نظارت بر انتخابات مرکزی در مرکز با دبیری کولی وند نماینده کرج تشکیل شده است.

مولازاده افزود: ناظرینی که انتخاب شدند معتمدین شهر و کسانی هستند که بین مردم حضور داشتند و در سطح کشور بر روی انتخابات شوراها نظارت خواهند داشت.

مشاور کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی کشور افزود: ما باید نشان دهیم که انتخابات شوراها یا ریاست جمهوری که با حضور مردم و تقویت پایه های مردم سالاری دینی که همیشه مورد نظر رهبر معظم اتقلاب اسلامی و همچنین حکومت جمهوری اسلامی است هدف اصلی این دولت است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.