رئیس کلانتری 119 مهرآباد جنوبی گفت: فردی که از مشتریان بانک اموالشان را به زور به سرقت می برد توسط عوامل تخصصی این کلانتری شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ ابوالقاسم باقری شاد در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: در پی چندین فقره شکایت از سوی هموطنان مبنی بر زورگیری وجه نقد و دسته چک پس از خروج آنان از بانک بلافاصله اقدامات لازم جهت ردیابی و دستگیری متهمان توسط عوامل تخصصی این کلانتری آغاز شد.




رئیس کلانتری 119 مهرآباد جنوبی در ادامه اظهار داشت: مأموران تخصصی پس از جمع آوری اطلاعات و همچنین بررسی اظهارات مالباختگان توانستند سرنخ هایی از این زورگیر به دست آورند.

این مقام مسئول انتظامی افزود: در این خصوص مأموران تخصصی با رصد شبانه روزی راه ها و اقدامات کنترلی نامحسوس در مناطق احتمالی حضور متهم توانستند آنرا در بزرگراه یادگار امام که با یک دستگاه خودروی پراید مشکی رنگ در حال تردد بود شناسایی کنند.

وی تأکید کرد: پس از فرمان ایست پلیس متهم بر سرعت خود افزوده و اقدام به فرار کرد که در تعقیب و گریزی مأموران زبده این یگان با عدم توجه به اخطارهای پلیس اقدام به شلیک یک تیر هوایی و یک تیر به طرف لاستیک جلوی سمت شاگرد کردند که منجر به برخورد خودرو به گاردریل و واژگونی خودرو شد.




سرهنگ باقری شاد گفت: به دنبال این موضوع عوامل تخصصی این یگان متهم را دستگیر کرده و با توقیف خودرو متهم را به کلانتری انتقال دادند.

رئیس کلانتری 119 مهرآباد جنوبی در پایان خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی اولیه خود را به نام پژمان 24 ساله معرفی کرد و در بازرسی بدنی از نامبرده مقادیر قابل توجهی دسته چک و مدارک شناسایی متعلق به افراد گوناگون کشف و ضبط کرد.




لازم به ذکر است، پس از تشکیل پرونده و جهت تحقیقات بیشتر و کشف سایر جرایم متهم در اختیار کاراگاهان پایگاه پنجم پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ قرار گرفت./ز

برچسب ها: زورگیری ، سارق ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار