شهردار بندر کنگان از ارتقای وضعیت مبلمان شهری بندر کنگان خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،عبدالله حسینی کنگانی اظهار داشت: جمعیت شهرستان کنگان در چند سال اخیر رشد بسیار زیادی داشته و از 100 هزار نفر در سال 85 به بیش از 180 هزار نفر در سال جاری رسیده است.

وی افزود: حجم عظیم طرح‌های نفت و گاز در شهرستان موجبات مهاجرت تعدادی زیادی به شهرستان کنگان شده و به ویژه در شهر کنگان شاهد تراکم جمعیتی هستیم.

شهردار کنگان خاطرنشان کرد: در ایام نوروز نیز با توجه به جذابیت‌های گردشگری و توریستی کنگان، تعداد زیادی مسافر و توریست وارد بندر کنگان می‌شوند که بهبود خدمات‌رسانی در دستور کار قرار دارد.

حسینی کنگانی با بیان اینکه ایجاد پروژه‌های ساحل‌سازی و زیباسازی سواحل بندر کنگان از مهم‌ترین طرح‌های در دست اجرا در کنگان است تصریح کرد: برای رضایت خاطر شهروندان از تمام امکانات و توان موجود بهره می‌بریم.

شهردار بندر کنگان از ارتقای وضعیت مبلمان شهری بندر کنگان خبر داد و یادآور شد: ارتقای مبلمان شهری و توسعه خدمات از جمله برنامه‌های این شهرداری در سال‌جاری بود که با موفقیت عملیاتی شد.

حسینی کنگانی با اشاره به راه‌اندازی پارک زیبای خلیج فارس گفت: پارک خلیج فارس با زیبایی‌ها و امکانات خاص در حال حاضر یکی از زیباترین پارک‌های شهری شهرستان و استان است.

وی افزود: شهرداری و شورای اسلامی شهر کنگان در کنار عمران و آبادانی توجه خاصی نیز در کمک به زیرساخت‌های دینی، فرهنگی و ورزشی دارد.

شهردار کنگان بیان داشت: با تلاش صورت گرفته هم‌اکنون تعداد 22 پروژه زیرساختی در شهر کنگان در دست اجراست که تکمیل این طرح‌ها مورد تاکید قرار دارد.

حسینی کنگانی ابراز داشت: کیفیت‌بخشی در اجرای طرح‌های عمرانی مورد توجه بیشتر قرار دارد و امیدوار هستیم با همکاری شورای اسلامی و شهرداری و سایر دستگاه‌ها به موفقیت لازم برسیم.
برچسب ها: کنگان ، مبلمان ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.