سرمربی تیم بسکتبال مهرام اعتقاد دارد تیمش مقابل ماهان از نظر تاکتیکی کاملا برتر بود و با وجود برخی مشکلات در نهایت موفق به پیروزی 3 بر صفر در بازیهای نیمه نهایی شدند.


مهمد بچیروویچ سرمربی تیم بسکتبال مهرام بعد از رسیدن به فینال سوپرلیگ بسکتبال به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: بعد از عقب افتادن 2 بر صفر شرایط برای ماهان فرق کرد و البته آنها خودشان تهران را به عنوان محل بازیهای اول انتخاب کردند. ما هم واقعا از نظر تاکتیکی در این بازی خوب بودیم. در بیشتر مواقع دفاع زون (منطقه ای) اجرا کردیم و شوتهای به موقعی زدیم، آنها هم گل نزدند که البته این موضوع به خاطر تاکتیکهای ما بود. در پایان کار هم در ریباند حمله مشکل داشتیم که به خاطر دفاع زون بود اما به هر حال در مجموع 3 بر صفر برنده این سری از بازیها شد.

وی ادمه داد: فینال هم مطمئنا برایمان سخت خواهد بود ما واقعا بعد از سه بازی خیلی سخت در مرحله نیمه نهایی خسته ایم در حالی که پتروشیمی سه بازی راحت با اختللاف 40 و 50 امتیاز داشته است. به هر حال فینال ، فینال است و خودمان را آماده می کنیم. امیدوارم با استراحت و آماده سازی خوب در مرحله بعد هم موفق شویم./آق

برچسب ها: بچیروویچ ، مهرام ، بسکتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار