سرمربی تیم ملی تکواندو و تیم استیل البرز گفت: امتیازات غیر فنی مشت باعث کاهش ضربات بالا در لیگ شده است.

مرتضی کریمی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب عنوان داشت: تیم جوانی را در لیگ برتر تکواندو امسال داشتیم که لیاقت قهرمانی را داشت بحث داوری نیست اما روی بی تجربگی برخی جوانان دربعضی مسابقات ناموفق بودیم.
وی در خصوص اتفاقات و حواشی بازی مقابل مس کرمان در هفته پنجم لیگ برتر گفت: دعوایی در کار نبود. در واقع حضور برخی داوران جدید ناهماهنگی هایی را ایجاد کرد که این بازی حساس را پرتنش کرد.
کریمی تصریح کرد: بحث کلی در خصوص تمرینات ملی و باشگاهی وجود دارد که یکسان نیست. برخی کارشناسان خرده می گیرند که ملی پوشان در بازی های لیگ کمتر از ضربات بالا استفاده می کنند که چندین بار هم گوشزد شده است اما وقتی بازیکنی به راحتی و با ضربه مشت آرامی در مسابقه صاحب امتیاز می شود دیگر کسی برای ضربات بالا تلاشی نمی کند. وقتی به ضربات مشت که بار فنی چندانی ندارد امتیاز می دهند تیم ما هم مجبور می شود روی این ضربات تمرین کند.
وی ادامه داد: وقتی که به این امتیازات و اشتباهات داوری اعتراض می کنیم می گویند که به داوران بی احترامی کردید پس زمانی که آنها اشتباه می کنند ما باید چطور اعتراض کنیم؟ در حالیکه باید روی عملکرد داوران نظارت داشت.
کریمی تاکید کرد: برگه های عملکرد داوران در پایان مسابقات وجود دارد و به راحتی می توان فهمید که کدامیک اشتباه کرده اند. در واقع از داوران حمایت کاذب می شود و آنها در حاشیه امنیت قرار می گیرند.
سرمربی تیم ملی تکواندو در خصوص رقابت های هفته گذشته لیگ گفت:  وقتی اعلام کردیم که در پایان مسابقات هفته پنجم و ششم لیگ ملی پوشانی که ضعیف باشند حذف می شوند، سطح فنی رقابت ها بالا رفت.

برچسب ها: تکواندو ، لیگ ، امتیاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار