در آخرین روز رقابتهای کاراته قهرمانی کشور بانوان نوجوانان و جوانان کومیته کا به روی تاتامی رفتند و برترینهای اوزان مختلف معرفی شدند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، در آخرین روز از مسابقات قهرمانی کشور بانوان که در سالن پنجم مرداد اراک در دو رده سنی نوجوان و جوانان با حضور 295 کاراته کا در بخش کومیته برگزار شد، در بخش نوجوانان تیم گیلان با 2 طلا و یک نقره مکان نخست را کسب کرد، تهران با یک طلا و یک نقره دوم شد و مازندران با یک طلا و 2 برنز در جای سوم قرار گرفت. و در بخش جوانان هم مازندران و تهران با یک طلا، یک نقره و یک برنز مشترکاً اول شدند، تیم فارس با یک طلا و یک برنز در جای دوم قرار گرفت و تیمهای اصفهان و البرز هر کدام با یک طلا سوم شدند.

نتایج بدست آمده در اوزان مختلف نوجوانان و جوانان به شرح ذیل است:

در بخش نوجوانان:
دروزن 47- کیلوگرم: سارا بهمنیار از گیلان مقام نخست را بدست آورد، مونا دانشیان از گیلان دوم شد، شقایق سعیدی فر از البرز و مژده قاسمی نژاد از هرمزگان مشترکاً رتبه سوم را کسب کردند.در این وزن 41 شرکت کننده حضور داشت.

در وزن 54- کیلوگرم: زينب رضایی از مازندران اول شد، مريم موسيوند از قزوين مکان دوم را از آن خود کرد، سحر شمس از اصفهان و غزاله قلعه نوعی از مرکزی سوم مشترک شدند.در این وزن هم 41 نفر حضور داشتند.

در وزن 54+ کیلوگرم: فاطمه پروانه از گیلان به عنوان نخست رسید، فاطمه زیبایی از اصفهان در مکان دوم قرار گرفت، شنه کاظمی ازکردستان و مهدیه هادیان ازمازندران مشترکاً به عنوان سومی دست یافتند.در این وزن 40 کاراته کا با هم رقابت کردند.

در بخش جوانان:
در وزن 48- کیلوگرم که 34 نفر شرکت داشتند، فائزه چیذری از البرز مقام نخست را بدست آورد، فاطمه قربانزاده از گیلان در مکان دوم ایستاد، درنا کاویانی از فارس و فائزه ابراهيمي از کرمانشاه مشترکاً عنوان سومی را کسب کرد.

در وزن53- کیلوگرم با 37 شرکت کننده، زهرا طرازپور از فارس اول شد، زهره برزگر از مازندران در جای دوم قرار گرفت، فائزه نوروزی از گیلان و سماء محمدی از کردستان سوم مشترک شدند.

دروزن 59- کیلوگرم ، مهناز آسترکی از اصفهان عنوان نخست را از آن خود کرد، نرگس ارجمندی از کرمان در مکان دوم ایستاد، نجمه اسد زاده از فارس و سيده زینب نقوی از مازندران مشترکاً در جای سوم قرار گرفتند. در این وزن 28 کاراته کا حضور داشتند.

در وزن 59+ کیلوگرم ، مائده بابایی از مازندران مقام نخست را کسب کرد، مهسا قرباني از ايلام دوم شد، مونا پیر جهاندیده از گيلان و زهرا محمد نژاد ازگيلان مشترکاً عنوان سومی را بدست آوردند. در این وزن 27 نفر شرکت داشتند./آق
برچسب ها: کاراته ، قهرمانی ، کشور ، بانوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار