شهردار دماوند از مهیا سازی مدارس با همکاری آموزش و پرورش برای به منظور اسکان مسافران نوروزی خبر داد.

مرتضی همتی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: در ایام اسفند ماه به دلیل خانه ‏تکانی‏ های شهروندان و برون ‏ریز زباله‏ ها و اثاثیه ‏های بلا استفاده، شهرداری اقدامات پاک ‏سازی و جمع‏ آوری را در دستور کار قرار داده است.

وی ادامه داد: در زمینه حمل و نقل همگانی جلساتی برگزار و به منظور جابه‌ جایی مسافران در ایام نوروز کشیک‏ های ایام تعطیل نوروزی برنامه‏ ریزی شده است.

همتی افزود: 17 کمیته فنی، عمرانی و خدماتی از ابتدای اسفند ماه برای ایجاد تحول در شهر دماوند و مهیا سازی شرایط برای حضور گردشگران کار خود را آغاز کردند.

شهردار دماوند اضافه کرد: در سه مرکز جمعیتی دماوند شامل مشاء، گیلاوند و دماوند ستاد جلوگیری از سد معبر و پسماند های ساختمانی برای خدمات ‏رسانی بهینه ایجاد شده است.

وی ادامه داد: در حوزه فضای سبز شامل گل و گیاه، روشنایی معابر، ایجاد فضای سبز میدان‏ها و بلوار ها، سرویس‏ های بهداشتی عمومی و نماز خانه‏ ها علاوه بر رفع نواقص احتمالی بازسازی‏ های لازم صورت می ‏گیرد.

همتی تصریح کرد: به منظور هدیه به گرد شگران ورودی به شهر گل و پکیچ ‏های فرهنگی معرفی شهر دماوند و نقشه راهنما و سی‏ دی ‏های بازی و آموزشی برای کودکان و همچنین هفت سینی در میدان ورودی این شهر نصب خواهد شد.

شهردار دماوند در زمینه اقدامات ایمنی و خدمات امدادی آتش ‏نشانی در روز های منتهی به چهارشنبه آخر سال گفت: علاوه بر اقدامات فرهنگی و باز دارنده، تمام کالاهایی که موجب شعله‏ ور شدن آتش می‏شود، از سطح شهر جمع‏ آوری خواهد شد.

وی همچنین در زمینه سرما و بارش نزولات آسمانی و بروز احتمالی مشکلات در خیابان‏ ها و مسیرهای تردد عابران گفت: ستاد برف‏ روبی شهر دماوند با تجهیز دوباره همه امکانات برای مقابله با بارش ‏ها در آمادگی کامل به سر می ‏برد.

همتی افزود: بازرسی‏ ها در قالب اکیپ نظارت بر ساخت و ساز ها، نظارت بر حمل و نقل شهروندان و مسافران، جمع ‏آوری زباله ‏ها و نظارت بر چهارشنبه ‏سوری فعالیت خواهند کرد./س


برچسب ها: مدارس ، اسکان ، نوروزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.