واحد آموزش مرکز رشد دانشگاه صنعتی امیرکبیر به منظور ارتقای میزان موفقیت در کسب و کار، دوره های آموزشی مختلفی را ویژه شرکتهای نوپا و واحدهای فناور بهمن و اسفند برگزار می کند.

زهرا امینی مدیر مرکز آموزش رشد دانشگاه امیرکبیر در گفتگو با خبرنگار  علمي دانشگاه باشگاه خبرنگاران با اشاره به برنامه های این مرکز طی سال جاری گفت: با توجه به نیازسنجی آموزشی از شرکت های مستقر در مراکز و بررسی فعالیتهای انجام شده در سایر مراکز و بررسی فنون مربوط به کسب و کار ، این واحد اقدام به طراحی سبد آموزش ویژه واحدهای فناور و شرکتهای نوپا کرده است.

وی با اشاره به این که دوره های آموزشی برگزار شده در این مرکز کاملا کاربردی بوده و تمامی اساتید از صاحبنظران و افراد خبره حوزه مربوطه است، افزود: مدیریت، بازاریابی و مدیریت بازار، اصول فروش حرفه‌ای ، مهارتهای ارتباطی، کار تیمی، فنون قرار داد، نوشتن طرح تجاری و مدیریت زمان از جمله عناوین در نظر گرفته شده در سبد آموزشی مرکز است که محتوای این سبد آموزشی به صورت سالانه ارائه می شود.

امینی با اشاره به اهداف طراحی سبد آموزش در طول سال ادامه داد: آشنایی با دنیای کسب و کار و هدایت شرکتهای نوپا به سمت کسب مهارتهای لام (مهارتهای قبل، در حین و بعد از راه اندازی کسب و کار)، بالابردن میزان موفقیت در کسب و کار و کاهش ریسک های تجاری از جمله اهداف مرکز رشد دانشگاه صنعتی امیرکبیر است.

وی در ادامه به برگزاری دوره های زمستان این مرکز اشاره کرد و گفت: دوره اصول و فنون مذاکره در روزهای 26 بهمن، سوم و دهم و هفدهم اسفند ماه و دوره آموزشی حقوق مالکیت فکری و ثبت اختراع در روز 29بهمن ماه از جمله دوره های آموزشی این مرکز طی سال 91 خواهد بود.

امینی در پایان اظهار داشت: علاقه مندان برای شرکت در دوره های آموزشی فوق و جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند همه روزه با شماره تلفن 66462244 تماس بگیرند./ع2
برچسب ها: آموزش ، دانشگاه ، فناور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار