مهم ترین عناوین خبری گروه "سياسي" که در روز جمعه منتشر شده است موضوعاتي چون: جنگنده پیشرفته "قاهر" با هواپیماهای اف ـ 16 آمریکا مقابله می‌کند ،پاسخ 1+5 در آلماتی فضا را برای صهیونیست‌ها تنگ کرد/ در خواستي مبني بر تعليق غني‌سازي در مذاكرات آلماتي مطرح نشد و.... است.

مهمترین عناوین خبری گروه سياسي باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

جنگنده پیشرفته "قاهر" با هواپیماهای اف ـ 16 آمریکا مقابله می‌کند

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/12/9/870987_146.jpg
فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ با اشاره به اینکه جنگنده قاهر 313 قابلیت‌های زیادی دارد، گفت: این جنگنده پیشرفته با هواپیماهای اف- 16 آمریکا مقابله می‌کند.

در مذاکرات ایران و 1+5 در "آلماتی" چه گذشت؟
 برنامه گفتگوی ویژه خبری با حضور معاون دبیر شورای عالی امنیت ملی جزئیات مذاکرات هسته ای ایران و 1+5 و دستاوردهای آن را بررسی کرد.

تعادل در بازار خودرو با مدیریت صحیح محقق خواهد شد

 عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: مدیریت بهتر در عرصه خودروسازی با توجه به اصول قانونی در این حوزه می‌تواند کاهش چشمگیر قیمت‌ خودروها را به همراه داشته باشد.

نسل امروز جامعه پزشکی ایران باید به گذشته خود افتخار کند

 رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: نسل امروز جامعه پزشکی ایران باید به گذشته خود افتخار کند؛ چرا که در درون این جامعه، جوشش‌های انقلابی و ایثارگرانه مشهود بود.

پاسخ 1+5 در آلماتی فضا را برای صهیونیست‌ها تنگ کرد/ در خواستي مبني بر تعليق غني‌سازي در مذاكرات آلماتي مطرح نشد
معاون دبیر شورای عالی امنیت ملی با اشاره به اینکه پیشنهادهای 1+5 در آلماتی مغایر با موضوع ایران در مسئله هسته‌ای نبود گفت:‌با توجه به طرح ایران در مسکو پاسخ غرب در مذاکرات آلماتی از کلیات مصادیق تغییر کرد.

پرونده شکایت آیت‌الله هاشمی از رسایی هنوز به دادگاه نیامده است

 رئیس دیوان عدالت اداری گفت:‌ پرونده شکایت آیت‌الله هاشمی از رسایی نماینده مجلس در دادسرا تشکیل شده اما هنوز به دادگاه نیامده است.

پرونده فساد بزرگ بانکی متهمان دیگری نيز دارد/ اجراي احكام اين متهمين پس از طي مراحل اداري
سخنگوی دستگاه قضا گفت: پرونده فساد بزرگ بانکی متهمین دیگری دارد که برای آنها کیفرخواست صادر شده که برای رسیدگی نیز در دادگاه حاضر شدند که تعدادی محاکمه شدند و برای برخی تجدید نظر صورت گرفته است.

از دستبند الكترونيكي دستگاه قضا تا تفهيم اتهام معاونت در قتل به "سعيد مرتضوي"

ابلاغ نرخ جديد ديه سال 92، بخشنامه جديد رئيس قوه قضاييه در مورد بازداشتگاه‌هاي انتظامي،‌ آخرين وضعيت پرداخت ديه دانش آموزان آسيب ديده شين آباد، اعلام نتايج نهايي آزمون قضا، برگزاري دادگاه كهريزك، تفهيم اتهام به سعيد مرتضوي به عنوان معاونت در قتل، سفر رئيس قوه قضاييه به استان گلستان و .....مهمترين رويدادهاي خبري گروه قضايي باشگاه خبرنگاران را طي هفته گذشته رقم زدند.

ارسال رایانامه‌ به دانشجویان دانشگاه آزاد با چه هدفی صورت می‌گیرد؟
مشاور رئيس دانشگاه آزاد با بیان اینکه برخي افراد به بهانه‌های گوناگون از جمله "پروژه تاريخ نگاري دانشگاه آزاد" اقدام به ارسال رایانامه به دانشجویان می‌کنند، گفت: ارسال رایانامه برای دانشجویان دانشگاه آزاد باید از طریق مراجع رسمی و با هماهنگی دانشگاه صورت پذیرد.

مردم ايران براي دستيابي به حقوق اجتماعي‌ و منافع ملي خود انقلاب كردند

 يک حقوقدان گفت: مردم ايران براي دستيابي به حقوق اجتماعي‌ و منافع ملي انقلاب كردند و انقلاب ايران مهترين و موفق‌‌ترين انقلاب جهان بوده است.

چه کسي گفت اراده‌اي براي کانديداتوري در انتخابات ندارم؟

اين هفته احزاب تحت تاثير انتخابات و مرگ آيت‌الله خوشوقت بود. در اين هفته تعدادي از احزاب و تشکل‌هاي کانديداي قطعي خود را معرفي کردند و جبهه پايداري در عزاي آيت‌الله خوشوقت هنوز براي جايگزيني وي در اين جبهه تصميم‌ نگرفته است. باهنر، متکي و آل‌اسحاق کانديداي انتخابات رياست جمهوري مي‌شوند.

اهداي اسکار به آرگو در مقابل طرح مذاکره نشان از تناقض رفتاري مقامات آمريکايي است

 "دبير انجمن اسلامي دانشگاه شهيد چمران اهواز" گفت: اهداي جايزه اسکار در مقابل طرح مذاکره مستقيم که چندي پيش از سوي مقامات ارشد ايالات متحده مطرح شد، نشان از نوعي تناقض رفتاري در رفتار مقامات آمريکايي‌ است.

لزوم توجه مجامع بین‌‌المللی به خواسته‌های به حق ملت مظلوم فلسطین

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/12/9/870086_151.jpeg
یک کارشناس سیاست خارجی گفت: مجامع بين‌المللي و افکار عمومي باید متوجه خواسته‌های به حق ملت مظلوم فلسطین باشند و برای آزادی این ملت با یکدیگر متحد شوند تا از نفوذ رژیم جعلی در منطقه جلوگیری کنند.

آتش بحران در سوریه دامن‌گیر مداخله‌گران خارجی در این کشور خواهد شد

 یک کارشناس سیاست خارجی گفت: اگر معادلات منطقه‌ای به سمتی پیش رود که سوريه به دلیل دخالت‌های خارجی توسط تروريست‌هاي سلفي و وهابي تندرو اشغال شود آتش این فاجعه عظیم دامن‌گیر تمامی مداخله‌گران خارجی در این کشور خواهد شد.

اهداي جايزه به "آرگو" خود کشي فرهنگي اسکار بود
عضو کميسيون فرهنگي مجلس با بیان اینکه اهداي جايزه به "آرگو" خود کشي فرهنگي اسکار بود گفت: ماهیت سیاسی و ضد ایرانی این فیلم موجب اهدای اسکار به آن شد.

مهمترين رويدادهاي دانشگاه در هفته‌اي که گذشت

 اعتراض دانشجويان به کشتار شيعيان "پاکستان"، اعلام آيين‌نامه اجرايي "اقتصاد مقاومتي" از سوي نهاد رهبري، واکنش دانشگاهيان به اهداي جايزه اسکار براي فيلم" آرگو" از مهمترين عناوين خبري دانشگاه در اين هفته بود.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار