پروژه احداث بلوار 35 متری شهید اندرزگو تاپایان اسفندماه سال جاری کامل می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، پروژه احداث بلوار 35 متری شهید اندرزگو که در حال حاضر عبور و مرور در آن جریان دارد با طرح جدید اصلاحی شامل تعریض معبر و جمع آوری و هدایت آبهای سطحی تا پایان اسفندماه سال جاری کامل می شود.
مجتبی یزدانی شهردار منطقه یک گفت: اداره املاک شهرداری منطقه یک در بخش رفع معارضین ملکی بلوار 35 متری شهید اندرزگو درسال جاری با کلیه املاک مسکونی و تجاری باقی مانده توافق نموده و در حال حاضر نیز تخریب و آزادسازی مسیر و اتصال به خیابان شریعتی توسط حوزه معاونت فنی و عمرانی منطقه در دست اقدام است.
محله حکمت دزاشیب یکی از قدیمی ترین و اصیل ترین محلات منطقه به شمار می رود اما در حال حاضر این دو محله از یکدیگر مجزا شده اند، محدوده فعلی محله حکمت از شمال به خیابان دزاشیب، خیابان لواسانی و خیابان کامرانیه غربی و از جنوب به خیابان قیطریه و خیابان شهید خراسانی از شرق خیابان شهید براتی، خیابان نعمتی و خیابان لاله و از غرب به خیابان دکتر شریعتی می رسد که بلوار شهید اندرزگو به این محله ارتباط دارد.
یزدانی بیان کرد: ساخت و تعریض بلوار 35 متری شهید اندرزگو قدمتی بیش از دو دهه دارد و از همان زمان شهروندان و مدیریت شهری اصرار داشتند تا این معبر ترافیکی به طور کامل بازگشایی شود و در این سالها بخشی از املاک معارض تملک شدند اما به خاطر چند پلاک این طرح به مدت چندین سال متوقف ماندو محله های قیطریه و حکمت را با وضعیت نابسامان ترافیکی مواجه کرد.
با احداث پروژه بلوار 3 متری شهید اندرزگو که از مطالبات جدی شهروندان است و به کاهش مشکلات ترافیکی مي انجامد.
یزدانی تصریح کرد: بلوار 35 متری شهید اندرزگو یکی از بزرگترین پروژه های توسعه معابر شمال تهران است که اگر همکاری و اعتماد شهروندان و تلاش دبیران و اعضای شورایاری وجود نداشت به طور حتم تکمیل و بازگشایی آن به چند سال دیگر موکول می شد.
گفتنی است، با تکمیل این بلوار و رفع معارضین ملکی از مشکلات ترافیکی این محدوده کاسته مي شود./ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار