مردی به علت مشکلات خانوادگی، خانواده زنش را به همراه همسرش با بنزین به آتش کشید و متواری شد.


به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، ظهر روز گذشته فردی به نام احمد 32 ساله با چند بشکه بنزین زنش را به همراه دو برادرزنش در آدرس خانی آباد نو، بلوار شکوفه به آتش کشید و تنها کسی که از حادثه صدمه ای ندید پدرزنش بود.
پدر زن متهم به نام علی رضا 60 ساله به خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: همگی خانواده در داخل منزلمان نشسته بوديم و داماد بنده به نام "احمد" به علت اختلافات خانوادگی که با دخترم "ندا" که زن وی است به درب منزل ما مراجعه کرد.
او با بشکه های بنزین که در دست داشت شروع به آتش زدن درب خانه و  به دنبال آن به آتش کشیدن یک دستگاه خودروی رنو مشکی رنگ پرداخت. پسرکوچکم به نام امید وقتی از آتش سوزی با خبر شد به طرف درب رفت که ناگهان با باز کردن درب خانه احمد بنزین را به رویش ریخت و موجب آتش گرفتن پسرم شد.
امید برای رهایی از آتش در داخل حیاط می گشت که ناگهان برادر بزرگترش نیز به نام نیما سر رسید و با دیدن صحنه قصد نجات دادن برادرش را داشت که احمد به او نیز رحم نکرد و او را به آتش کشید.
به دنبال این موضوع با فریادهای پی در پی دو برادر، خواهرشان (ندا) به سمت آنان دوید تا به برادرانش کمکی کند که بازهم احمد با حل دادن ندا به داخل آتش آنان را در حریف گرفتار ساخت و متواری شد.
در همین حین که این دو برادر و خواهر در حال فریاد زدن و سوختن بودند من که در همان اول به آتش نشانی و کلانتری تماس گرفته بودم، خود را به موقع به محل رساندند و قبل از آنکه فرزندانم جان خود را از دست بدهند توسط عوامل‌آتش نشای نجات یافتند.
لذا در نهایت با حضور اورژانس درحالی که امید تمامی بدنش دچار سوختگی شدید، نیما که دست و شکم، کمر، گردن و صورتش دچار سوختگی بسیار شدیدی و ندا که پاهایش تماما دچار سوختگی شده بود، بلافاصله به بیمارستان انتقال داده شدند.
در پی این موضوع و حساسیت آن عوامل کلانتری 152 خانی آباد نو که در صحنه حضور داشتند پس از بررسی دقیق و جمع آوری اطلاعات مورد نظر در خصوص متهم فراری توانستند با اقدامات گسترده ی اطلاعاتی و کنترلی خود، احمد را که قصد خارج شدند از تهران را داشت ساعت 5 صبح روز جاری در یکی از پارکهای شهر تهران ردیابی و دستگیر کنند./ف

برچسب ها: علت ، مشکلات ، خانوادگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
United States of America
bashirkhairabady
۱۸:۵۹ ۱۱ اسفند ۱۳۹۱
باید زره زره گشتشن
آخرین اخبار