افزايش فعاليت صهيونيستها براي آ‍زادی جاسوس خود

کمیته آزادی سازی جاسوس یهودی آمریکایی که در آمریکا به حبس ابد محکوم شده است، روز پنجشنبه اعلام کرد فعالیت های خود را همزمان با دیدار باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا، از فلسطین اشغالی افزایش خواهد داد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از خبرگزاری فرانسه ، کمیته آزادی سازی جاسوس یهودی آمریکایی که در آمریکا به حبس ابد محکوم شده است، روز پنجشنبه اعلام کرد فعالیت های خود را همزمان با دیدار باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا، از فلسطین اشغالی افزایش خواهد داد.

این کمیته همزمان با دیدار اوباما از اسرائیل که قرار است در ماه مارس انجام بگیرد، برای آزادی جاناتان پولارد که بیش از بیست و پنج سال است در آمریکا در زندان به سر می برد، فعالیت های خود را افزایش خواهد داد.

افی لاهاو، رئیس کمیته آزادی پولارد در گفتگو با رادیو اسرائیل اعلام کرد « ما برای درخواست آزادی پولارد اعتراضات شبانه، کنفرانس های مطبوعاتی و سایر فعالیت هایی که در روزهای آینده دنبال خواهد شد، ترتیب خواهیم داد ».

لاهاو افزود هشتاد هزار نفر طوماری اینترنتی را برای درخواست آزادی پولارد از اوباما امضا کرده اند.
تلویزیون اسرائیل اعلام کرد کاخ سفید بیم دارد در جریان دیدار اوباما از اسرائیل که از بیستم تا بیست و دوم ماه مارس انجام خواهد گرفت، حرکت های اعتراضی سازماندهی شود.

لاهاو تصریح نکرد که آیا این تظاهرات در زمان دیدار اوباما برگزار خواهد شد یا خیر.

جاناتان پولارد، تحلیل گر سابق نیروی دریایی آمریکا به اتهام دادن هزاران سند طبقه بندی شده دفاعی محرمانه به اسرائیل در ماه مه سال هزار و نهصد و هشتاد و چهار، در نوامبر سال هزار و نهصد و هشتاد و پنج بازداشت و در سال هزار و نهصد و هشتاد و هفت به حبس ابد محکوم شد.
برچسب ها: صهیونیست ، امریکا ، جاسوس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار