اعضای تیم استقلال در حال بازی با الریان را به اتمام رسانده و به تهران بازگشتند که شرایط برای این تیم در بازی فوق بسیار نامناسب پیش رفت، آخرین اخبار استقلال را می خوانید.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران شرایط برای اعضای تیم استقلال در بازی با حریف قطری طوری پیش رفت که اعضای تیم استقلال در نهایت امیدوار به اتمام بازی بودند زیرا در ازای هر گلی به ثمر ما رسید اعضای این تیم گل تساوی را دریافت کرده و با مشکلات بسیار گل بعدی برای به ثمر رساندند.

این در حالی است که آبی ها تصور رویارویی با این اتفاقات را نداشتند و قبل از بازی تصور اینرا داشتند که بازی را با پیروزی پشت سر بگذارند اما الریان از فرصت ها استفاده لازم را برد و توانست بر حریف غلبه کند و سه گل در خانه اش به ثمر برساند این در حالی است که وی با اوضاعی خاص روبرو شده است و می تواند با این شرایط برای بازی بعدی آماده شود زیرا این بازی با یک امتیاز برای استقلال به اتمام رسید و این در حالی است که دیگر تیم ها به عنوان نماینده ایران با شرایط بهتر روبرو شده و اولین پیروزی خود را کسب کرده و به دست آوردند.

اعضای تیم استقلال پس از اتمان بازی به شرایط این دیدار اعتراض کرده و از مسئولان درخواست داشتند که اقدامات لازم را برای رسیدن استقلال به شرایط ایده آل انجام دهند زیرا این بازی برای آبی ها ارزشی و اهمیت بسیار زیادی داشت اما آبی ها این دیدار را با از دست دادن دو امتیاز به اتمام رساندند و این موضوع برای اعضای این تیم مشکل ساز شد.

از طرفی اعلام شده است مسئولان تیم استقلال اعتراض رسمی خود را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارائه کردند و از برگزار کنندگان درخواست یاری کمردند زیرا مدیرعامل و مربیان استقلال مدهی شدند که گل استقلال در این بازی صحیح بوده و داور بازی در این خصوص قصور کرده و استقلال را از شرایط ایده آل دور کرده است.

گفتنی است در این خصوص اقدامات لازم انجام شده است و مسئولان تیم استقلال خواستار بررسی کامل شرایط توسط مسئولان در کنفدراسیون هستند زیرا معتقدند این بازی برای آنها ارزش و اهمیت بسیار زیادی داشت اما اعضای این تیم به کمک داور توانستند عامل اصلی عدم دریافت سه امتیاز در این دیدار شوند تا استقلال امید به دیدارهای آینده داشته باشد.

**داد و فریاد آبی ها بر سر مدافع استقلال

حنیف عمران زاده مدافع تیم استقلال در بازی با الریان به عنوان بازیکن ثابت وارد زمین مسابقه شد تا بتواند عملکرد خود را به امیر قلعه نوعی نشان دهد اما وی از عهده این مسابقه بر نیامد و سرمربی آبی ها از وی رضایت نداشت.

براساس این گزارش حنیف عمران زاده در حالی توانست نظر سرمربی آبی ها را برای حضور در استقلال و ترکیب اصلی این تیم جلب کند که مدتهاست از ترکیب دور است و امیر قلعه نوعی رأی به حضور وی در ترکیب نمی دهد و این موضوع باعث شد که عمران زاده به یک نیمکت نشین تبدیل شود اما وی در بازی اسیایی و مهم استقلال فرصت بازی کردن به دست آورد و توانست نظر امیر قلعه نوعی را جلب کند این در حالی است که وی در پایان بازی مقصرترین استقلال شناخته شد زیرا در به ثمر رسیدن یک گل استقلال تأثیر مستقیم داشت و امیر قلعه نوعی به همین دلیل وی را زیر تیغ انتقادات بسیاری قرار داد از طرفی عنوان شده است بازیکنی که مانند عمران زاده از وی انتقاد شود شرایط حضور در ترکیب استقلال در بازی بعدی را ندارد و به همین دلیل وی قرار است به عنوان مدافع ذخیره آبی ها این تیم را همراهی کند زیرا شرایط برای وی مناسب نیست و در بازی با الریان و در حالی که قلعه نوعی به وی اطمینان دوباره داشت وی با شرایطی روبرو شد که نتوانست اعتماد امیر قلعه نوعی را به خود جلب کرده و شرایط را طوری دیگری تغییر دهد.

**وزارت ورزش آب پاکی را ریخت؛ پول هست اما به استقلال نمی دهد

با اینکه مسئولان تیم استقلال در تلاش هستند مشکلات مالی را حل کرده و همین طور دل خوشی به دریافت کمک از مسئولان هستند اما این اتفاق رخ نمی دهد و اعضای تیم استقلال نمی توانند پولی را از وزارت ورزش و مسئولان دریافت کنند.

براساس این گزارش شرایط به گونه ای است که مسئولان تیم استقلال نمی توانند در خصوص همراهی ایده آل و با روحیه کامل تیم دچار مشکلاتی هستند و این موضوع را به مسائل مالی مربوط می دانند اما تلاش مسئولان مثمر ثمر نبوده و در این میان قرار است مسئولان خارج از تیم اقدامات لازم را انجام دهند و در خصوص رفع مشکلات مالی اقدامات لازم را انجام دهند از طرفی اعلام شده است که مسئولان در وزارت ورزشی به عنوان ارگان اصلی حمایت از تیم استقلال اعلام کردند که در این خصوص اقدامی را انجام نمی دهند زیرا بازی ها رو به اتمام است و آنها نیز صرفه جویی دارند، به همین دلیل مبلغی به آبی ها تعلق نمی گیرد و در این میان شرایط برای این تیم به گونه ای دست که بازیکنان را تحت تأثیر قرار داده است.

بازیکنان تیم استقلال خواستار پول شدند و حتی اعلام داشتند که در این خصوص کوتاه نمی آیند و از طرفی دیگر اعلام شده است که مسئولان در وزارت برنامه ای برای پرداخت پول به استقلال ندارند و مدعی شدند که قرار نیست کمکی به استقلال انجام شود.

این در حالی است که برخی تصور داشتند مسئولان نیز از مشکلات مالی رنج می برند که چنین اظهاراتی داشتند اما این طور نیست و مسئولان مدعی هستند که پول در اختیارشان قرار دارد اما قصد پرداختن به استقلال را ندارند.

** ساموئل مهره شانس برهانی، گل بزند طلسم می شکند

ساموئل بازیکن خارجی تیم استقلال قرار نبود در بازی با الریان قطر آبی ها را همراهی کند زیرا وی در بازی آخر لیگ قهرمانان در فصل قبل دچار مشکل شده و با دریافت کارت قرار بود از این بازی که اولین دیدار آسیایی در فصل جدید استقلال بود محروم شود اما آبی ها با خوش شانسی روبرو شدند.

براساس این گزارش آبی ها در حالی توانستند از ساموئل استفاده کنند که استعلام انجام داده و شرایط را به نفع خود پیش بردند زیرا اعلام شده بود که این بازیکن محروم است اما در نهایت توانست استقلال را یاری کند این در است که وی موفق به گلزنی شد و توانست برای آبی ها گلزنی کند از طرفی امیر قلعه نوعی پیش از بازی به نیاز ساموئل اشاره داشت در حالیکه وی از این بازیکن در چند دیدار اخیر استقلال به صورت ثابت استفاده نکرده بود اما برای بازی با الریان اعلام داشت که به وی نیازمند است و نمی تواند از وی بگذرد.

شایان ذکر است، استقلال پس از گلزنی ساموئل توسط برهانی به کل رسید و آرش برهانی پس از بازی مدعی شد که ساموئل مهره شانس وی در بازی های استقلال است زیرا هر زمانی که وی گلزنی می کند طلسم گلزنی های برهانی به اتمام می رسد و این بازیکن می تواند برای استقلال گلزنی کند اتفاقی که این بار نیز به همراه هم و آنرا رقم زدند و توانستند دو گل استقلال را به ثمر برسانند.

این در حالی است که برهانی مدهاست از گلزنی در ترکیب تیم استقلال محروم است و شرایط گل زدن ندارد اما امیر قلعه نوعی اعلام کرده است که این بازیکن باید با شرایط خاص تیم را همراهی کند زیرا هر زمان که پر از انگیزه باشد برای استقلال ایده آل کار می کند و اگر انگیزه نباشد وی جزو ضعیف ترین های این لقب می گیرد.

** وقتی فرزاد حاتمی تنبیه امیر قلعه نوعی را جدی نگرفت

فرزاد حاتمی مهاجم تیم استقلال که در اکثر بازی های این تیم بازیکن ثابت است و توانسته با شرایط خوب در این تیم روبرو شود با اوضاعی ایده آل مواجه نیست و در بازی با الریان نیمکت نشین استقلال بود.

براساس این گزارش فرزاد حاتمی از زمان حضور در استقلال با آمار قابل توجهی روبرو شده است و عملکردش در تیم استقلال ایده آل بوده اما در حال حاضر مورد غضب امیر قلعه نوعی قرار گرفته است و اعضای کادر فنی تیم استقلال تصمیم گرفتند آرش برهانی را جانشین وی کنند و این در حالی است که آمار فرزاد حاتمی بهتر از آرش برهانی است و مهاجم آبی ها با شرایط خاصی روبرو شده است.

شایان ذکر است پیش از این و بعد از بازی استقلال مقابل نفت آبادان فرزاد حاتمی با صحبت های امیر قلعه نوعی در خصوص جریمه و تنبیه خود روبرو شد اما دی مباحث را جدی نگرفت تا به صورت عینی دچار مشکل شد تا بتواند این موضوع را درک کند.

گفتنی است، سرمربی آبی ها در کشور قطر فرزاد حاتمی را تنبیه کرد و سیاوش اکبرپور و برهانی را در خط حمله قرار داد تا به نوعی اثبات کند که خط حمله استقلال وابسته به عملکرد فرزاد حاتمی نیست و این بازیکن باید در تیم استقلال نظم را رعایت کند و بدوم ایجاد مشکلی خاص این تیم را همراهی کند./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ابی
۱۸:۴۸ ۱۱ اسفند ۱۳۹۱
اگر استقلال هم مثل پرسپولیس تو جدول خطر سقوط داشت خوب بهش پول میدادن.
Iran (Islamic Republic of)
ابی
۱۸:۴۶ ۱۱ اسفند ۱۳۹۱
اگر من به جای مدیر عامل استقلال بودم بازی استقلال رو به حالت تعلیق درمیاوردم تا حساب کار دستشون بیاد.چه معنی داره وقتی با خصوصی کردن باشگاه مخالفت میکنند در همون حال به باشگاه بودجه نمیدن.
Iran (Islamic Republic of)
مینا
۱۲:۲۱ ۱۱ اسفند ۱۳۹۱
متاسفم برای این وزارت ورزش.....
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۰:۵۳ ۱۱ اسفند ۱۳۹۱
اتفاقا خیلی هم خوب بود.شما هم اینقدر با این مطالب دنبال حاشیه درست کردن برای این تیم نباشید.
آخرین اخبار