فدراسیون بوکس که با مشکلات عدیده مالی دست و پنجه نرم می کند، علیرغم عدم اعزام تیم کامل جوانان به مسابقات آسیایی فیلیپین توقع مدال از آنها را دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ، در حالی که بسیاری از فدراسیون های ورزشی کشور به ویژه در روزهای پایانی سال 91 با مشکلات فراوان مالی دست و پنجه نرم می کنند، بوکسی ها سرآمد آنها هستند البته مسئولان این فدراسیون هم تقصیری ندارند آن ها از بودجه 900 میلیون مقرر شده تنها 300 میلیون دریافت کرده اند همین کمبود بودجه باعث شد تا مسابقات لیگ بوکس به بن بست بخورد و این فدراسیون ناچار شود برای پویا نگه داشتن بوکس کشور، استان های کشور را در چند گروه قرار دهد و تیم ها به صورت منطقه ای با هم رقابت کنند.

از مدت ها پیش تیم ملی بوکس جوانان در اردوی آمادگی به سر می برد اردویی برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا که امسال به میزبانی فیلیپین برگزار می شود از همان ابتدای اردوی تیم ملی جوانان صحبت های راجع به عدم اعزام تیم کامل شنیده می شد قرار بود در ابتدا 10 بوکسور به مسابقات اعزام شوند ولی این تعداد به 9 نفر رسید.

برترین بوکسوران جوان کشور از سراسر ایران به تیم ملی فراخوانده شدند جوانانی که با امیدها و انگیزه های فراوانی خود را به تیم ملی رساندند . حالا به علت تداوم مشکلات مالی و عدم حمایت مسئولان ارشد ورزش فدراسیون بوکس ناچار شد تعداد بوکسوران اعزامی را به 7 نفر برساند همه این مشکلات و کاسته شدن از تعداد میزبانان باعث نشده تا کادرفنی کوچکترین اعتراضی نسبت به این موارد داشته باشند.

از میان همین کادر فنی محمدرضا صمدی مربی تیم ملی که از لیست اعزامیان به مسابقات خطظ خورده نیز کوچکترین اعتراضی به این قضیه ندارد صمدی معتقد است دیگر اعضای کادر فنی می توانند به جای او در تیم حضور داشته باشند و هیچ مشکلی هم به وجود نمی آید.

در این میان حتی اکبر احدی سرمربی تیم ملی بوکس جوانان نیز به اعزام 7 نفر به جای 9 بوکسور هیچ اعتراضی نداشته است احدی معتقد است اگر قرار باشد تیم ملی بوکس به نتیجه ای برسد با همین 7 بوکسور هم می تواند اما در میان همه این مسائل انتظارها و توقعات مسئولان فدراسیون نیز جالب توجه است.

همه آنها از بوکسوران انتظار مدال دارند  این انتظار در شرایطی است که دیگر تیم های آسیایی دست و پا بسته نیستند آنها سرمایه گذاری های زیادی در بوکس انجام داده اند بدون شک مشکلات مالی این فدراسیون ها به پای مشکلات مالی فدراسیون بوکس کشورمان هم نمی رسد.

پس از این انتظار ها اگر چه آرزوی خوبی برای موفقیت ملی پوشان جوانمان است اما نباید به صورت یک توقع منطقی در نظر گرفته شود چرا که انتظار ها با ید با توجه به امکانات و شرایط ایجاد شده و سعت بگیرند./

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار