شهردار منطقه 10 با تشریح اقدامات اداره زیباسازی در طرح استقبال از نوروز ازشست و شو و رنگ آمیزی 300 هزار متر از جداول معابر اصلی منطقه خبر داد .

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران فرامرز عظیمی با اعلام این خبر گفت : ایجاد زیبایی بصری ، تلطیف محیط و رفع مشکلات منطقه در گرو نگاه دقیق علمی و متکی به روحیه خدمت رسانی و خدمت گذاری است و در این راستا ، باید در توسعه منطقه به گونه ای عمل و رفتار کنیم که فرهنگ اسلامی و ایرانی همراه با زیباسازی در آن رعایت شود و بر همین اساس همزمان با فرارسیدن بهار طبیعت ، لزوم آراستگی محیط و انجام اقدامات اساسی در این راستا دو چندان شده است .
 
وی ادامه داد : در این ارتباط با تبعیت از سیاست های کلان مدیریت شهری و تدابیر راهبردی شهردار محترم تهران این منطقه توانسته با بهره گیری از دیدگاه ها و نقطه نظرات شهروندان ، شورایاری ها و ائمه جماعت حجم زیادی از در خواست ها را پس از کارشناسی و با مشارکت ساکنان محلات در قالب پروژه های قابل اجرا ، در سطح منطقه اقدام کند.
 
شهردار منطقه خاطرنشان کرد : در طرح استقبال از نوروز ، عملیات رنگ آمیزی در 300 هزار متر از جداول معابر اصلی منطقه و گاردیل ها در حال اجراست .
 
عظیمی افزود : صدور ابلاغیه به صاحبان 1100 صنف برای رنگ امیزی درب و کرکره واحد های صنفی ، پاکسازی 10 هزار متر مربع برچسب وپوستر تبلیغاتی ، پاکسازی 35 هزار متر مربع از دیوارهای کثیف و بد منظر و ایجاد پوشش های مناسب ، تهیه و نصب 800 متر مربع بنر تبلیغات فرهنگی  ، جمع اوری تابلوهای زاید و پلاکارد های غیر مجاز ، حذف 840 مورد موانع فیزیکی ، مبلمان فرسوده و سایبان های فرسوده ، رنگ آمیزی 11 هزار متر مربع از المان های ترافیکی ، نرده پل های سواره رو و پیاده رو و ایستگاه های اتوبوس ، رنگ آمیزی مبلمان شهری ، شست و شوی 61 هزار متر مربع از  المان های ترافیکی ، و مبلمان شهری قبل از رنگ آمیزی ، شست و شوی 390 هزار متر مربع از جداره های شهری ، تابلو های اصناف ، و نصب پرچم های الوان و جمهوری اسلامی ایران و ... از دیگر اقدامات منطقه در طرح استقبال از نوروز است .
 
عظیمی مشارکت شهروندان در برنامه های مدیریت شهری را لازمه ارائه خدمات بیشتر به ساکنان منطقه قلمداد کرد و افزود : حفظ و نگهداری شهر در گرو فرهنگ سازی و آموزش های شهروندی است و بر همین اساس بیش از 5 هزار بروشور و تراکت با موضوع زیباسازی بین شهروندان توزیع می شود .
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار