راهکارهاي اولاند براي حل بحران اقتصادي اروپا و فرانسه تنها اتلاف وقت است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه بي اف ام تي وي ؛ فرانسوا اولاند رييس جمهور فرانسه به دنبال ايجاد تغييرات در نظام اقتصادي اين کشور است. وي تاکيد کرده است تا پايان سال نرخ بيکاري را در اين کشور کاهش خواهد داد.  اوليويه مازرول کارشناس سياسي در اين مورد گفت اولاند در شرايطي مشابه شرايط دوران نيکلا سارکوزي رييس جمهور پيشين اين کشور است. 

اولاند بازگرداندن رشد اقتصادي به اروپا را به عنوان راهبرد اقتصادي خود برگزيد. چنين انتخابي کاملا عاقلانه بود اما مورد استقبال همسايگان قدرتمند فرانسه قرار نگرفت. در نهايت نيز اولاند تصميم گرفت با راهکارهاي ملي به اهداف خود برسد.
 
اين در حالي است که ميشل سپن وزير کار فرانسه اعلام کرده است نرخ بيکاري همچنان رو به افزايش است. در اين شرايط اين سوال مطرح مي شود که تدابير اتخاذ شده براي نتيجه دادن به چقدر زمان نياز دارند؟

مازرول گفت فرانسوا اولاند و ژان مارک ارو نخست وزير فرانسه بر تبادل افکار و عقايد تاکيد دارند. اما مشکل اين است که در فرانسه تبادل افکار مسئله رايجي نيست. براي مثال در مذاکرات در زمينه آموزش ملي و همين طور در مذاکرات در مورد کار نتيجه مشخصي به دست نيامد. زيرا در اين مذاکرات تنها تعدادي از شرکاي  اجتماعي حضور يافتند. بنابراين چنين شيوه اي در فرانسه تنها هدر دادن زمان محسوب مي شود. اين در حالي است که در شرايط بحران، زمان مهمترين فاکتور است.



                            آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد.
برچسب ها: راهکار ، اولاند ، اقتصاد ، اروپا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار