رییس مرکز سلامت محیط و کار گفت: 4000 ناظر بهداشت محیط از مراکز مختلف در طرح نوروزی بازرسی به عمل می آورند.

به گزارش گروه علمي، پزشكي باشگاه خبرنگاران به نقل از وبدا؛ دکتر کاظم ندافی در حاشیه برگزاری چهارمین جشنواره ملی بهداشت محیط که به مناسبت 11 اسفند روز ملی بهداشت محیط در سالن آمفی تئاتر دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد،  گفت: طرح نوروزی نظارت بر اماکن عرضه مواد غذایی با برگزاری مانوری در 5 منطقه کشور از اول اسفندماه آغاز شد و تا پایان روز 15 فروردین ماه 92 ادامه خواهد داشت.

وی افزود: این بازرسی ها همه روزه از ساعت 8 صبح تا 8 شب در همه استان های کشور توسط 4000 بازرس در قالب 2000 اکیپ بازرسی انجام می شود.

وی ادامه داد: برای استان های خاص که مسافران بیشتری دارند نظیر استان های شمالی و جنوبی کشور، فارس، اصفهان و خراسان رضوی این بازرسی ها شبانه روزی خواهد بود.

دکتر ندافی بیان داشت: علاوه بر این  500 ناظر نیز بر کار بازرسان نظارت خواهند کرد و در هر زمان ممکن در طول این روزها 1200 اکیپ بازرسی بهداشت محیط در سراسر کشور فعال خواهند بود.

وی در خصوص چهارمین جشنواره های علمی بهداشت محیط نیز گفت: این جشنواره با هدف تقدیر و تشکر از محققان و دانشمندان بهداشت محیط و کارشناسانی که در عرصه اجرایی فعالیت های برجسته ای داشته اند هر سال به مناسبت 11 اسفند روز ملی بهداشت محیط برگزار شده و از برترین ها تقدیر می شود.

وی ارتقای سطح فعالیت های علمی و اجرایی بهداشت محیط را هدف اصلی این جشنواره اعلام کرد./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار