فرماندارهرسین گفت: شهرهای هرسین و بیستون برای استقبال از مهمانان نوروزی آماده می شوند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

'بهمن قربانی' گفت : برای نوروز سال 92 همچون سال های گذشته برنامه هایی جهت اسكان مسافران نوروزی در این شهرها در نظر گرفته شده است.

وی در رابطه با اسكان مهمانان نوروزی عنوان کرد : در این راستا دانشگاه پیام نور واحد هرسین، بخشی از مدارس شهرهای هرسین و بیستون كه دارای امكاناتی همچون سرویس های بهداشتی و حمام باشند برای اسكان مهمانان نوروزی در نظر گرفته می شوند ضمن اینكه باید این اماكن به امكاناتی از قبیل فرش، یخچال و تلویزیون هم مجهز شوندو چنانچه محل های مورد نظر پاسخگوی نیاز مسافران نباشد، در پایگاه تاریخی بیستون نیز كمپ هایی ایجاد خواهد شد كه در آنجا نیز امكانات بهداشتی و رفاهی برای مهمانان نوروزی فراهم می شود.

وی افزود : در محل كاروانسرای شاه عباسی بیستون، سوییت هایی برای پذیرایی از مسافران داخلی و خارجی در نظر گرفته ایم و در پی آن هستیم تا یك رستوران سنتی موقت نیز برای پذیرایی ار مهمانان نوروزی در این مكان ایجاد شود.

فرماندار هرسین با اشاره به برگزاری برنامه های جانبی از جمله نمایشگاه صنایع دستی، ایجاد غرفه عرضه محصولات محلی و دایر كردن موزه فرهنگی مردم شناسی در محل كاروان سرای شاه عباسی گفت : سعی می كنیم از گروه های هنری دعوت كنیم تا لحظاتی شاد و فرح بخشی برای مهمانان نوروزی در این مكان خلق كنند.

لازم به ذکر است گروه های امداد كوهستان، هلال احمر و مركز بهداشت نیز در این دو شهر برای خدمت رسانی به مهمانان نوروزی مستقر خواهند شد/س
برچسب ها: کرمانشاه ، برای ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.