معاون برنامه ريزي استانداري کرمانشاه گفت: كشاورزان و صاحبان صنايع تبديلي از بخشودگي 6 درصدي جرائم بدهي برخوردار مي شوند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

بابك دلفاني گفت : با تمهيدات انديشيده شده از سوي دولت، كشاورزان و صاحبان صنايع تبديلي كه طي سالهاي 79 تا شهريور 91 از بانكهاي عامل تسهيلات دريافت كرده اند، اما بدليل خشكسالي در سالهاي اخير با مشكلاتي روبرو شده اند، با بخشودگي شش درصد ي جرائم معوقه بانكي برخوردار خواهند شد.

وي در ادامه با اشاره به اجراي موفق طرح توسعه كشاورزي در استان، گفت: خوشبختانه اجراي اين طرح بسيار خوب و مطلوب در استان برگزار شده و استان در اين خصوص جزء استان هاي برتر كشور است و بدون ترديد اجراي كامل اين طرح در كاهش نرخ بيكاري و افزايش رونق اقتصادي استان موثر خواهد بود.

دلفانی افزود : استان كرمانشاه تسهيلات طرح توسعه كشاورزي سال 1390 را بصورت كامل حتي بيش از تسهيلات تخصيصي جذب نموده و تنها درصدي از تسهيلات 1391 مانده كه جذب گردد، لذا تسهيلاتباقی ماندهبايد تا 15 اسفند ماه سالجاري بصورت كامل جذب گردد.

لازم به ذکر است اين طرح از طرح هاي مهم و اساسي دولت عدالت گستر دكتر احمدي نژاد است كه براي توجه به توسعه بخش كشاورزي كشور و همچنين اشتغالزايي جوانان مورد تصويب و اجرايي قرار گرفت./س

برچسب ها: کرمانشاه ، درصد ، کشاورزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.