رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: در حال حاضر امکان بر آورده کردن خواسته های قایقران تیم ملی کشورمان وجود ندارد.

محمد شروین اسبقیان رئیس فدراسیون قایقرانی کشورمان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به اینکه محسن شادی یکی از پدیده های ارزشمند قایقرانی است به همین دلیل در طی سال های گذشته فدراسیون هزنه های زیادی را صرف این ملی پوش کرده و برای ما ارزشمند است اما در حال حاضر بر آورده کردن انتظارات وی برایمان مقدور نیست.
وی افزود:در حال  یکی ازخواسته های اصلی شادی جذب مربی خارجی است که در حال حاضر مهیا شدن این درخواست برای فدراسیون امکان پذیر نیست اما با هماهنگی های انجام شده قرار شد از سال آینده یک مربی طراز اول خارجی را برای تیم ملی به خدمت بگیریم که البته در صورت جذب مربی از افشین فرزام نیز همچنان در تیم ملی استفاده خواهیم کرد.
وی تصریح کرد: پس از صحبت های انجام شده با محسن شادی وی اعلام کرد که تمرینات آمادگی خود را به صورت انفرادی در ارومیه  پیگری می کند و هر زمانیکه وی به دنبال حضور مجدد در تیم ملی باشد می تواند با حضور در تست آمادگی با دیگر در تمرینات حضور داشته باشد.
وی خاطرنشان کرد: همچنین پیش از این دستمزدی برای شادی در نظر گرفته شده بود که در حال حاضر وی در خواست کرده تا مبلغ دریافتی از فدراسیون افزایش یابد اما به دلیل شرایط موجود این امکان برای ما وجود ندارد اما ما در نظر داریم تا از سال آینده نسبت به عملکرد ملی پوشان حقوق و دستمزد آنها را افزایش دهیم .
وی یاد آور شد: البته پرداخت دستمزد به ملی پوشان منوط به حضور در تمرینات تیم ملی است و قایقرانان می بایست در اردوها حضور داشته باشند به همین دلیل ما این انتظار را داریم که در شرایط فعلی با فدراسیون همکاری کنند و شرایط را درک کنند.

برچسب ها: قایقرانی ، اسبقیان ، شادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار