اعظم عیدی سرمربی تیم والیبال بانوان ستاره های پارس گفت: خوشبختانه در حال حاضر شرایط تیم ما مطلوب است و شاگردانم به اعتماد به نفس لازم دست پیدا کرده اند.

اعظم عیدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: ما هفته گذشته مقابل تیم گیتی پسند اصفهان عملکرد بسیار خوبی به نمایش گذاشتیم و شاگردانم پس از این بازی اعتماد به نفس بسیار خوبی کسب کردند.

سرمربی تیم والیبال بانوان ستاره های پارس تصریح کرد: در حال حاضر شاگردانم به این باور رسیده اند که توانایی مقابله با تیمهای قدرتمند و صاحب نام را هم دارند و اگر با جان و دل مقابل آنها بازی کنند بردشان حتمی است.
وی گفت: یکی از ویژگی های اصلی شاگردانم خونسردی آنهاست، آنها مشتاق به برد تیم های حریف هستند با توجه به این موضوع فردا مقابل تیم والیبال بانوان گاز تهران با تمام قوا ظاهر خواهیم شد.

عيدي در خصوص وضعیت تیم والیبال بانوان گاز تهران اظهار داشت: تیم والیبال گاز تهران همان ترکیب گذشته خود را حفظ کرده است ولی ارنج این تیم در سه پست اول آن تغییر کرده است اگر ما بتوانیم در این دیدار حریف را شکست دهیم به طور قطع جایگاهمان در جایگاه چهارم جدول رده بندی تثبیت خواهد شد.

سرمربی تیم والیبال بانوان ستاره های پارس در ادامه در خصوص داوری مسابقات لیگ برتر گفت: من به عنوان یک مربی نمی توانم عملکرد داوران بین المللی و با تجربه کشورمان را زیر سوال ببرم، اما متاسفانه برخی مربیان عادت کرده اند باختهای خود را به داوری ربط می دهند.

وی یاد آور شد: تیم والیبال بانوان گاز تهران اکثر حملات خود را از سوی سرعتی زنهایش انجام می دهد و در دریافت اول قدرتمند هستند./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار