مدير کل راه و شهرسازي استان تهران گفت: بهره برداري از 4 خطه کردن کمربندي دوم تهران به طول 14 کيلومتر در آينده نزديک خبر داد.

فريبرز واحدي در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، با بيا اينکه تا به امروز 250 ميليارد تومان از هزينه‌هاي بخش راه و راه‌هاي پر ترافيک استان تهران تامين شده است گفت: بهسازي و ايمن سازي جاده هراز، تقاطع غير همسطح خاورشهر و ميدان سپاه در حال حاضر آماده بهره برداري است.

وي در ادامه افزود: فاز يک آزاد راه شهيد همت و 4 خطه کردن آزاداه فيروزکوه به سمت سمنان و قطعه اول 4 خطه کردن آزاد راه ايوانک به سمت آبسرد، دموند آماده بهره‌برداري است.

واحدي در ادامه تصريح کرد: 4 خطه کردن کمربندي دوم تهران به طول 14 کيلومتر نيز آماده بهر‌ه برداري است.

وي با اشاره به اينکه 4 خطه کردن کمربندي رباط کريم به سمت حسن آباد ه طول 18 کيلومتر آماده بهره‌برداري است گفت: در طرح نوروزي مي‌توان از اين پروژه‌ها براي بار ترافيکي استفاده کرد.

مدير کل راه و شهرسازي استان تهران در ادامه اظهار داشت: پروژه‌هاي ديگري از جمله قوچک به سمت لشکرک، لشکرک به سمت قشم و ايمن سازي و بهسازي پروژه هاي ديگري در دست اجرا است./عب
برچسب ها: ایمن ، بهره ، پروژه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۵ ۰۶ شهريور ۱۳۹۴
بهتر بود از کاروانسرا سنگی جاده مخصوص کمربندی که از شهر قدس منطقه بکر زرنان رد شده به اتوبان ساوه و کمربندی ذوم تهران ارتباط پیدا کند . ترافیک تهران خیلی سبک می شود .
آخرین اخبار