چارلز هارت در مقاله اي در روزنامه واشنگتن تايمز داستان فیلم آرگو را که به تازگي جایزه اسکار را گرفته، با ماجرای طرح کاهش هزینه های عمومی در آمریکا در هم تنیده و به ماجرای گروگانگیری ملت آمریکا توسط دستگاه حاکمه آمریکا پرداخته است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از واشنگتن تایمز، فیلم آرگو که اخیراً توانست جایزه اسکار را ببرد ، داستانی است که در واقع فیلم در فیلم است. 

اما همه اینها باعث نشد که بانوی اول ایالات متحده آمریکا یعنی میشل اوباما خود را وارد اين مراسم نکند که هیچ ربطی به او ندارد و جایزه اسکاررا  به یک فیلم "دروغ" اهدا کرد.

احتمالاً او مقداری در مورد گروگانگیری و نیات بانیان آن می داند اما او شبها بی خیال به رختخواب می رود و به این چیزها فکر نمی کند.

داستان گروگانگیری در ایران تمام شد، اما یک داستان گروگانگیری تازه شروع شده است . واشنگتن بی امان به شمارش معکوس ماجرای دراماتیک کاهش هزینه های دولت نگاه می کند . البته به نظر خیلی ها با این اتفاق ، آمريکا به پايان خود خواهد رسيد.

این ماجرای سخت و دردآور ، در نتیجه اقدام هماهنگ دمکرات ها و جمهوریخواهان در گسترش و فربه کردن دولت فدرال آمریکا بوده است . این نتیجه اقدامات آنها در دزدی از سهم نسل آینده و خودداری از مبارزه با فساد های مالی ناجوانمردانه، دزدی ها و دادن وعده و وعیدها به مردم ساده‌لوح آمریکا است.

حال جمهوریخواهان که حتی به سختی کنترل حزب خود را در اختیار دارند می گویند در کاهش هزینه ها بسیار جدی اند و میخواهند به دولت فدرال سلامت و پاکی را به ارمغان بیاورند. اوباما و حامیان دمکراتش ابتدا با آنها مخالفت کردند اما با تلاش های بی فایده اشان ، قرار است این برنامه عملی شود.

نتیجه همه اینها کاهش هزینه های عمومی است که باعث کاهش 10 درصدی و یا کمی کمتر در هزینه های دولت جهنمی فدرال در سرتاسر کشور خواهد شد. کاهشی که البته مردم آمریکا سالهاست که آن را در هزینه های خود با چشم خود می بینند .

حال همه ما منتظریم واکنش باراک اوباما به کاهش هزینه های دولتش هستیم . او مثل حلزونی که نمک رویش پاشیده اند در حال پیچیدن به دور خود است . او داد می زند تروریست ها بر ما پیروز می شوند ، دولت فدرال دیگر نمی تواند نقش بی بدیل خود در حراست از مرزهای مام وطن را به انجام برساند ، بی خانمان ها از گرسنگی می میرند و .... .

اینها تهدیداتی است که در صورت به اجرا در آمدن طرح کاهش هزینه ها اوباما و دولتش علیه مردم آمریکا به اجرا در خواهد آمد.

حالا به قسمت ناراحت کننده فیلم گروگان گیران رسیدیم . او شروع می کند به شلیک به سوی گروگان ها یعنی مردم آمریکا .

وزارت کشور آمریکا دیروز اعلام کرد که آنها تقریباً آزاد کردن صدها مهاجر غیرقانونی از زندان که منتظر اخراج از آمریکا بودند را شروع کرده اند.

این در واقع عملی کردن تهدید اوباما است تا بتواند بر اجرای طرح تاثیر بگذارد .

سال پیش وقتی جمهوریخواهان به افزایش بی رویه بدهی های ملی اعتراض می کردند اوباما به سیاست بی تفاوتی خود در مورد دو برابر شدن این بدهی ها ادامه می داد. با این حال او اول شروع کرد به تهدید بازنشستگان . او نه چندان هوشمندانه تهدیدکرد که دیگر نمی تواند چک های تامین اجتماعی بازنشستگان آمریکائی را پرداخت کند . او سپس به سراغ کهنه سرباز ها رفت و گفت نمی تواند حقوق آنها را بدهد.

در واقع تاکتیک های تروریستی اوباما تاثیر خود را گذاشت و از روی عمد باعث پیش کشیدن طرح کاهش هزینه های دولتی شد.

در نام درام گروگان گیری آرگو ، معنايي نهفته است: یعنی خود را محکم بگیرید. این شاید آخرین تفسیر اوباما از این فیلم باشد . تفسیری اهریمنی از طرف اوبامای گروگانگیر به مردم گروگان گرفته شده آمریکا....

برچسب ها: اوباما ، آرگو ، ایران ، argo ، oscar
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار