رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده برای بازار ایام پایان سال، گفت: تلاش کرده ایم کالاهای اساسی برای مردم فراهم شود و مردم با اطمینان کالاهای مورد نیاز برای شب عید خود را تهیه کنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه


 جهانگیر شاهمرادی گفت: باید فضا را به گونه ای برای مردم مساعد کنیم که اطمینان خاطر داشته باشند برای تامین مایحتاج شب عید خود هیچ کمبودی نخواهند داشت.

 

به گفته مقام مسئول سردخانه های خارج از استان هم برای ذخیره گوشت مرغ منجمد اجاره شده اند ومرغ منجمد در حال حاضر در فروشگاه های بزرگ سطح شهر با قیمت هر کیلو 4600 تومان عرضه می شود و با همکاری مجمع امور صنفی در شهر کرمانشاه در 35 نقطه عرضه این محصول صورت می گیرد.

 

به گفته این مقام مسئول گوشت قرمز هم در حال وارد شدن به سردخانه های استان است.

 

در نمایشگاه عرضه مستقیم بهاره نیز گوشت مرغ و گوشت قرمز منجمد در غرفه های متعدد و در کنار سایر کالاها عرضه خواهد شد.

 

شاهمرادی در خصوص ذخیره سازی میوه شب عید امسال هم گفت: هدف از ذخیره سازی میوه تنظیم بازار و تعدیل قیمت هاست و امسال در ایام قبل از عید هم قیمت میوه ها به دلیل برداشت خوب میوه از باغات، متعادل بود ومیوه مورد نیاز استان خریداری شده و از پنجم اسفند وارد سردخانه های استان شده است.

 

وی افزود: عرضه و توزیع  روغن نباتی و برنج وارداتی و  همچنین شکر نیز در استان انجام خواهد شد و به میزان کافی از این محصولات، سهمیه برای استان در نظر گرفته شده است.

 

وی در خصوص عرضه پسته هم گفت:حدود 330 تن سهمیه پسته به استان اختصاص یافته که با قیمت حدود 30 هزار تومان عرضه خواهد شد.

 

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با تاکید بر لزوم برخورد با هر گونه تخلف و گرانفروشی، از مردم خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف با تلفن 124 تماس بگیرند و همکاری لازم را برای تنظیم بازار شب عید داشته باشند.

 

حشمت اله کبودی، عدم درج قیمت، گرانفروشی، کم فروشی، احتکار و عدم صدور فاکتور را از جمله موارد تخلف واحدهای صنفی عنوان کرد.

 

تلفن 124 از ساعت هشت صبح تا 20 شب به صورت زنده آماده دریافت شکایات مردم است./س

 

برچسب ها: کرمانشاه ، معدن ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.