مسئول دفتر سرای روزنامه‌نگاران همدان گفت: با انعقاد دو تفاهمنامه با میراث فرهنگی و بنیاد حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس همدان، خبرنگاران عضو سرای روزنامه‌نگاران کشور می‌توانند از اماکن دیدنی و باغ موزه دفاع مقدس همدان ، رایگان بازدید کنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان ؛ محمد گل‌محمدی افزود: با تفاهمنامه میراث فرهنگی، خبرنگاران عضو سرای‌روزنامه‌نگاران کشور به مدت پنج سال می‌توانند از اماکن دیدنی شهر همدان بازدید رایگان داشته باشند.
وی گفت: 220 نفر از خبرنگاران مدارک خود را برای عضویت در سرا ارائه کرده‌اند که از این تعداد، 170 کارت شناسایی صادر شده و تعداد 100 نفر نیز کارت خود را دریافت کرده‌اند.
گل‌محمدي با بیان اینکه سرای روزنامه‌نگاران با دو رویکرد آموزش و ارائه تسهیلات شکل گرفته است، ادامه داد: تاکنون 7 دوره آموزشی با حضور اساتید استانی و کشوری در سرای روزنامه‌نگاران استان همدان برگزار شده که با استقبال خوب اعضا مواجه شده است.
وی گفت: با رایزنیهایی که صورت گرفت، کارگاه‌های آموزشی تیترنویسی، آیین نگارش در مطبوعات، خبرنویسی و تکنیکهای مصاحبه از بهمن در سرای روزنامه نگاران استان برگزار شد و در هر کارگاه حدود 50 نفر شرکت کردند./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.