فرماندار كوثر گفت: ایجاد الگوی مناسب به جوانان برای برقراری روابط اجتماعی ضرورت دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / علیرضا حسینی در جلسه كارگروه اجتماعی و فرهنگی شهرستان كوثر افزود: تبیین پتانسیل های موجود و فرهنگ سازی صحیح برای حفظ و اعطای داشته های اجتماعی و فرهنگی باید مورد توجه خاص مسوولان دستگاه های اجتماعی این شهرستان باشد.

وی بر لزوم بهره گیری از تعالیم دینی و اسلامی و فرهنگ و تمدن اصیل ایرانی در ایجاد الگویی مناسب برای زندگی و برقراری روابط اجتماعی تاكید كرد و گفت: نقش و تاثیر تمدن ایران بر فرهنگ و تمدن جهانی بی نظیر و بی بدیل است.

حسینی همچنین با اشاره به لزوم همكاری همگان در برخورد با ناهنجاری و مشكلات اجتماعی خواستار وحدت رویه مدیران و مسوولان و اتخاذ تصمیمات راهگشا و كاربردی برای حل ناهنجاری و مشكلات اجتماعی شد.

وی تمسك به آموزه های دینی و اسلامی در مقابله با آموزه های مكاتب فلسفی غرب را از راهكارهای اساسی مقابله با انحرافات اجتماعی در جامعه دانست و اظهار امیدورای كرد با عمل به فرامین مقام عظمای ولایت و ائمه اطهار شاهد برون رفت از كاستی های اجتماعی باشیم.

شناسایی مسائل ، مشكلات و نیازهای جوانان در ابعاد اجتماعی ، اقتصادی ، فرهنگی و آموزشی ، هماهنگی در سیاست ها و خط مشی های اجرایی برای پیشبرد اهداف امور اجتماعی و هماهنگی بین دستگاه های اجرایی در برنامه ها و فعالیت ها از اهداف برگزاری این جلسه بود/س 

برچسب ها: اردبیل ، ضرورت ، روابط ، اجتماعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.