استاندار كرمانشاه گفت: كرمانشاه گهواره تمدن كه مملو از جاذبه هاي گردشگري مي باشد، آماده پذيرايي از مسافرين نوروزي است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

هاشمی گفت : موقعيت طبيعي استان در خصوص جاذبه هاي گردشگري و قرار گرفتن در مسير زوار عتبات عاليات و راهيان نور باعث شده كه هرساله مردم استان كرمانشاه در ايام نوروز شاهد حضور گسترده ميهمانان و مسافرين نوروزي از سراسر كشور باشد.

هاشمي وجود مناطق عملياتي،گردشگري و توريستي در سطح استان را عامل مهم در جهت جذب مسافرين نوروزي عنوان كرد.

وي در ادامه با بيان اينكه تمهيدات لازم و اثر بخشي براي پذيرايي از ميهمانان نوروزي در استان انديشيده شده است، عنوان کرد : خوشبختانه برنامه ريزي هاي مرتبط براي پذيرايي از ميهمانان نوروزي در استان جهت ارائه خدمات رفاهي، تفريحي، گردشگري و همچنين توريستي تدوين شده است تا انشاءا... ميهمانان عزيز با خاطره خوب خاك استان را ترك كنند.

وي استان كرمانشاه را دروازه و گهواره تمدن درخاورميانه عنوان كرد و گفت : استان كرمانشاه از ديرباز مورد توجه انديشمندان جهان اسلام قرار داشته است و رهبر معظم انقلاب اسلامي (مدظله العالي) در سفر تاريخي خود كه سال گذشته به استان داشتند از كرمانشاه به عنوان "سينه ستبر و چهره زيباي ايران اسلامي" نام بردند كه اين تفسير بسيار زيبا موقعيت و جايگاه ويژه استان را نشان مي دهد.

استاندار كرمانشاه در بخش ديگري از سخنان خود، افزود:خوشبختانه اقدامات لازم براي كنترل بازار شب عيد و همچنين باقيمانده ايام پاياني سال انجام شده است و در اين راستا از دستگاه هاي نظارتي و بازرسي خواسته ايم كه نهايت تلاش و اهتمام خود را براي كنترل قيمت ها و كيفيت مطلوب كالاها بكار گيرند./س


برچسب ها: کرمانشاه ، گردشگر ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.