سرپرست هیات ژیمناستیک خراسان رضوی گفت : توجه به قهرمانی و توسعه ورزش ژیمناستیک مورد توجه خاص این هیات قرار دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ،حسین احمدی زاده افزود: این مساله مورد عنایت خاص هیات ژیمناستیک استان قرار دارد و موفقیت در این عرصه مستلزم جلب همکاری بیشتر سایر سازمانها و بخشهای دولتی و خصوصی است.

وی افزود: هیات ژیمناستیک استان برای موفقیت در این عرصه از سال 1388 چشم انداز مدونی را ترسیم کرده و برنامه ها و فعالیتهای خود را حول این محور انجام می دهد که تاکنون نتایج مطلوبی را به دنبال داشته است.

او اظهار داشت: استان خراسان رضوی و از جمله مشهد با برخورداری از نیروهای مستعد در ورزش ژیمناستیک به عنوان قطب این ورزش در کشور مطرح است و ورزشکاران این منطقه در رقابتهای استانی، ملی و بین المللی عناوین خوبی را کسب کرده اند.

وی افزود: زیربنای لازم برای توسعه ژیمناستیک در این استان فراهم است و باید با توجه بیشتر مسوولان ذیربط و حامیان مالی و تامین و گسترش زیرساختهای لازم، قابلیت های بالقوه را به فعل تبدیل کرد.

او گفت: ورزشهای پایه ای نظیر ژیمناستیک زیربنای موفقیت در ورزشهای قهرمانی هستند و مسئولین ذیربط باید با نگاه ویژه به این سری ورزشها بیشتر توجه داشته باشند.

احمدی زاده ابراز امیدواری کرد، با حمایت رسانه های گروهی و فرهنگ سازی لازم، جایگاه ورزش ژیمناستیک خراسان رضوی در کشور به صورت روزافزون ارتقا یابد/س 

 

برچسب ها: توجه ، ورزش ، قهرمانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.