یک فعال سیاسی بحرینی از پشتیبانی و کمک معنوی مردم ایران در زمینه قیام انقلابی بحرین به عنوان بهترین حمایت برای مردم مظلوم بحرین یاد کرد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از روابط عمومی موسسه خدمات مشاوره ای، جوانان و پژوهش های اجتماعی آستان قدس رضوی، حجت السلام و المسلمین علی کرب آبادی در همایش «مظلومیت مضاعف» که توسط موسسه جوانان آستان قدس رضوی و استانداری خراسان رضوی در محل دائمی مرکز نمایشگاه ها و همایش های آستان قدس رضوی برگزار شد، با اشاره به مصائب مردم بحرین به ویژه شیعیان این کشور اظهار داشت: با وجود جمعیت بالای شیعیان در کشور بحرین و وجود آثار تاریخی که دال بر رنگ و بوی شیعی این کشور دارد، رژیم آل خلیفه تلاش بر حذف نمادهای شیعی در این کشور را دارد.

این مبارز و فعال سیاسی بحرینی با بیان این مطلب که امروزه برخی از مساجد شیعیان در این کشور در حال نابودی است، افزود: مستندات تاریخی و نمادهای شیعه موجود در این کشور نشان از ورود شیعیان به بحرین از ابتدای اسلام بوده است اما امروزه شاهد نابود کردن بسیاری از مساجد ، این نمادها و ممانعت از ورود شیعیان به این مراکز به دست رژیم آل خلیفه هستیم.

وی با تأکید بر عشق و علاقه مردم بحرین به رهبر جمهوری اسلامی ایران و تأثیرات معنوی ایشان بر مبارزات و قیام مردم بحرین، اظهار داشت: به رغم تمام محدودیت ها و خفقان شدید در کشور و همچنین تمام موانعی که رژیم بر سر راه انقلاب و قیام مردم بحرین ایجاد می کند، محبت رهبری و الگو برداری از شخصیت انقلابی ایشان، از دل شیعیان بحرینی خارج نمی شود و بهترین شاهد آن هم برگزاری جلسات مذهبی است که در آن ها تصاویر و یاد رهبر انقلاب اسلامی ایران همواره زنده است.

حجت السلام و المسلمین کرب آبادی در ارتباط با اهمیت پشتیبانی ها و حمایت ها از انتفاضه مردم مظلوم بحرین گفت: از بهترین حمایت هایی که از قیام انقلابی مردم بحرین توسط جمهوری اسلامی ایران و ملت انقلابی آن انجام شده است باید به پشتیبانی و حمایت معنوی مردم ایران اشاره کرد.

وی با اشاره به سخنان شهید مطهری در ارتباط با داشتن رهبران آگاه و بیدار به عنوان یکی از بارزترین و بهترین افتخارات شیعیان، ادامه داد: رژیم آل خلیفه با علم بر اینکه مردم بحرین از وجود علمای آگاه و بیدار زیادی بهره می گیرند که در هنگام بروز مشکلات و مصائب به آن ها مراجعه کرده و کمک می گیرند، تلاش بر قطع ارتباط مردم با آنان به ویژه علمای ایرانی دارد.

این مبارز و فعال سیاسی بحرینی در پایان بر استقامت انتفاضه مردم بحرین تأکید کرد و گفت: انتفاضه سه ساله مردم بحرین از چنان قدرت و تأثیرگذاری برخوردار بوده است که حتی کشور آمریکا نیز در کمپ های تبلیغاتی خود پرچم کشور بحرین را بالا می برد.

شایان ذکر است که همایش «مظلومیت مضاعف» توسط موسسه خدمات مشاوره ای، جوانان و پژوهش های اجتماعی آستان قدس رضوی و با همکاری استانداری خراسان رضوی به مناسبت پاسداشت سومین سال مقاومت مظلومانه مردم بحرین برگزار شد./س


برچسب ها: روحانی ، فعال ، سیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.