بازيگر سريال "تهران پلاك يك" گفت: مظلومی تنها دلیل حضور من در تهران پلاک یک بوده که هدف آن رساندن پیام ارتقا سطح فرهنگ آپارتمان نشینی است.

اشکان خطیبی بازیگر مجموعه "تهران پلاک یک" در خصوص تنها دلیل حضورش در این اثر در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: تنها دلیل حضورم در تهران پلاک یک مهدی مظلومی بود که از من خواست در جایگاه بازیگردان و بازیگری نیز به این مجموعه و همکاران او بپیوندم.
وی با اشاره به فرهنگ آپارتمان نشینی افزود: "تهران پلاک یک" به فرهنگ آپارتمان نشینی که وجود ندارد می‌پردازند و این مجموعه با توجه به اینگونه اتفاقات به نگارش درآمد.
خطیبی تصریح کرد: معتقدم نقد فرهنگ آپارتمان نشینی کار هر کسی نیست و نویسنده ای که طنز تلویزیونی را خوب بشناسد توان پرداختن به این موضوع را دارد.
بازیگر نقش "بهنام" در خصوص فیلمنامه "تهران پلاک یک" اظهار داشت: خیلی پایبند به این متن نبودم و طبق توضیح داستان از سوی نویسنده و کارگردان و با مشورت آنها، گاهی سکانسهای خودم را به نگارش در می آوردم.
وی با اشاره به مجموعه "تکیه بر باد" گفت: در مجموعه "تکیه بر باد" هم سکانسهای خود را با مشورت نویسنده و کارگردان می‌نوشتم به این دلیل که گاهی بعضی از شیوه های دیالوگ نویسی را نمی پسندم.
خطیبی اظهار داشت: بیشتر هدف من از این کار کمک به گروه بوده و آثاری مثل "تهران پلاک یک" که با انبوهی از بازیگران روبرو است کار و مشورت گروهی در جایگاه بالایی قرار دارد.
این بازیگر در خصوص دیگر هنرمندان مجموعه "تهران پلاک یک" افزود: تیم بازیگران "تهران پلاک یک" بیشتر از بازیگران تئاتر بودند که هر کدام حرفی را برای گفتن در این اثر به مخاطبان داشتند.
گفتنی است "اشکان خطیبی" مجموعه ای را به کارگردانی تلویزیونی مهدی مظلومی را برای پخش از شبکه 3 سیما که به صورت نمایش زنده تلویزیونی است را برای پخش دارد.
شایان ذکر است "اشکان خطیبی" به همراه "امیر سهرابی" و "علی سرابی" این کار را به صورت نمایش زنده است را کارگردانی می‌کنند و این مجموعه از 15 اسفند سال جاری روی آنتن خواهد رفت ولی نام آن هنوز مشخص نیست./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.