استاندار خراسان‌رضوی از ‌پیش‌بینی ردیف مستقل در لایحه بودجه ‌برای بازسازی بافت پیرامون حرم مطهر رضوی را خبر داد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، محمدحسین فروزان‌مهر در جلسه ستاد راهبردی طرح نوسازی و بهسازی بافت پیرامون حرم مطهر رضوی  اظهار کرد:یکی از مهم‌ترین مشکلات در باب این طرح 360 متری که به عنوان پاشنه آشیل طرح بهسازی و نوسازی بافت پیرامون حرم قابل طرح بوده، مسائل و منابع مالی است

وی تصریح کرد: ذیل این مسائل نیازمند تشکیل کمیته فرهنگی و به نوعی کارگروه فرهنگی برای کارهای عملیاتی طرح بهسازی و نوسازی بافت اطراف حرم هستیم؛ اگر در این بخش هسته عملیاتی شکل گیرد می‌توان شاهد ارتقا و پیشرفت کیفی این طرح بود.

استاندار خراسان‌رضوی با اشاره به تعدد مراجع تصمیم‌گیری در حوزه طرح بهسازی و نوسازی بافت اطراف حرم مطهر، یادآور شد: در عین وجود تعدد مراجع تصمیم‌گیری باید وحدت فرماندهی لحاظ و در راس امور قرار گیرد و به نوعی در عین تعدد مراجع تصمیم‌گیری با وحدت فرماندهی هم‌افزایی را سبب شویم.

وی با تاکید بر اینکه باید در طرح بهسازی و نوسازی اطراف حرم معماری ایرانی و اسلامی مدنظر قرار گیرد، گفت: جلب رضایت مردمی در طرح بهسازی و نوسازی از موارد مهم و ضروری در این طرح به‌شمار می‌رود. 

استاندار خراسان‌رضوی گفت: تاکیدات لازم به سیستم بانکی برای تعامل و  ارائه تسهیلات انجام شده و امیدوارم تا پایان سال 97 شاهد اتمام طرح بهسازی و نوسازی بافت پیرامون حرم مطهر رضوی باشیم.

وی تاکید کرد: در لایحه بودجه 92 نیازمند ردیف مستقل برای طرح بهسازی و نوسازی بافت پیرامون حرم مطهر رضوی هستیم؛ تامین منابع مالی، ردیف اعتباری و سود اوراق مشارکت در زمره مشکلات و به تبع آن نیازهای این طرح تلقی می‌شود/س 

 

برچسب ها: بودجه ، ردیف ، حرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.