معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی گفت: هدف دشمنان از تحریم‌ها تغییر سیاست‌ها و مواضع منطقی و بین‌المللی نظام جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بيرجند

علی محمد گلستانی‌فرد در جلسه شورای اداری شهرستان بشرویه که به منظور تودیع و معارفه فرماندار جدید این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: عزت و افتخار ملت ایران مرهون ایثار و فداکاری رزمندگان اسلام و رهبری امام خمینی(ره) است که برای اعتلای جهان اسلام با درایت و تیزبینی کشتی انقلاب را در دریای متلاطم هدایت کرد.

وی با اشاره به تودیع و معارفه فرمانداران ادامه داد: هدف از جابجایی فرمانداران و تغییر مسئولیت تقویت، تکمیل و سرعت‌بخشی به امور است و بر اساس ارزیابی‌ها و بر حسب ضرورت و مصالح عمومی مردم صورت می‌گیرد تا از توانمندی و سابقه اجرایی درخشان فردی که به عنوان فرماندار معرفی می‌شود برای رونق بخشیدن به روند توسعه هر شهرستان استفاده شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی افزود: هر تغییر و تحول در سیستم اجرایی کشور شرایط بهتری را برای خدمت به مناطق محروم و کسب تجربه و توان بیشتر به مردم فراهم می‌کند و تغییر مسئولیت سنت حسنه‌ای است تا علاوه بر قدردانی از زحمات مسئولان گذشته ضمن انتصاب تصدی مسئولیت افراد، خط مشی کاری آینده تعیین شود.

گلستانی‌فرد با بیان اینکه مقطع حساس و مهم انتخابات را در پیش رو داریم، تصریح کرد: امسال سال پرفراز و نشیبی با انواع توطئه‌ها، فشارها و کارشکنی‌ها را پشت سر گذاشتیم و جدال استکبار جهانی در قالب‌های مختلف علیه ایران همچنان ادامه دارد و تحریم‌های دشمنان به اوج خود رسیده است.

وی اذعان داشت: دشمنان نظام با اعمال فشارهای اقتصادی به تعبیر خود" تحریم‌های فلج کننده" را بر کشور حاکم کرده و دیگر کشورها را برای منزوی کردن و از پای در آوردن ملت ایران تشویق می‌کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی یادآور شد: هدف از این تحریم ها، دست برداشتن ایران از تولید سلاح هسته‌ای نیست بلکه آنها به دنبال تغییر سیاست‌ها و مواضع منطقی و بین‌المللی نظام جمهوری اسلامی ایران هستند تا با ناامید کردن و خسته کردن مردم و ایجاد نارضایتی، ناکارآمدی نظام را نشان دهند.

گلستانی‌فرد عنوان کرد: اما ما شاهد بودیم که با وجود این توطئه‌ها، ‌شایعه پراکنی‌ها، جوسازی‌ها و به کارگیری انواع مختلف ابزارها، فضای مجازی و سایبری مردم در راهپیمایی 22 بهمن با حضور باشکوه خود خط بطلان بر تمام محاسبات دشمنان کشیدند.

وی افزود: با این وجود دولتمردان پای مواضع و فعالیت‌های خود ایستادند و کار را تعطیل نکردند چرا که می‌دانند مردم به خوبی آنها را رصد می‌کنند و هر کجا لازم باشد عکس‌العمل نشان می‌دهند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی گفت: در ماه‌های پایانی سال دشمنان درصددند تا به مسئولان و دولتمردان القا کنند تا به دنبال کار خود نباشند و به موضوعات آینده بپردازند و طوری عمل کنند که اگر دولت جدید با تفکرات و سیاست‌های خاصی روی کار آمد، جایگاه و موقعیت خود را حفظ کنند.

گلستانی‌فرد خطاب به مسئولان دستگا‌های اجرایی بر عدم استفاده از امکانات دولتی به نفع کاندیداها،عدم گرایش به جناح‌های سیاسی در انتخابات و استفاده از تمام توان برای خدمت تا آخرین لحظه مسئولیت تاکید کرد.

وی خاطرنشان کرد: وظیفه مسئولان در انتخابات این است تا شرایط مناسب و مساعد برای حضور آحاد مردم در پای صندوق‌های رای را فراهم کنند و میزان مشارکت مردم در انتخابات را افزایش دهند./س

برچسب ها: تحریم ، مواضع ، منطقی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.