فرمانده انتظامی دشتستان از دستگیری سارقان افغانی‌ سیم و کابل در دشتستان خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، داوود محمودزاده در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم دشتستان در دادگستری این شهرستان اظهار داشت: دشتستان از شهرستان‌های بزرگ و مهم کشور و استان است و برای تأمین امنیت در این شهرستان تلاش زیادی انجام گرفته است.

وی ادامه داد: نقش نیروی انتظامی در تأمین امنیت بسیار مهم است و البته بدون همکاری مردم تأمین امنیت بسیار سخت است و از مردم انتظار داریم، همکاری لازم را برای تأمین امنیت داشته باشند.

فرمانده انتظامی دشتستان خاطرنشان کرد: اقدامات ارزشمندی برای ایجاد امنیت در شهرستان صورت گرفته و از رسانه‌ها انتظار داریم، اقدامات ارزشمند نیروی انتظامی را به درستی منعکس کنند.

محمودزاده با انتقاد از بزرگنمایی جرایم دشتستان تصریح کرد: برخی از جرایم کوچک که در دشتستان اتفاق می‌افتد را بزرگ جلوه می‌دهند و از کنار اقدامات مهم و ارزنده نیروی انتظامی به راحتی عبور می‌کنند و انتظار داریم نگاه منصفانه‌ای به قضایا شود.

وی از دستگیری سارقان افغانی‌ سیم و کابل در دشتستان خبر داد و ابراز داشت: سارقان سیم و کابل در دشتستان که بیشتر آنها افغانی هستند را دستگیر کرده‌ایم و تحویل دستگاه قضایی داده‌ایم.

محمودزاده اضافه کرد: برای ایجاد امنیت و آرامش در شهرستان از همه امکانات و توان موجود استفاده می‌کنیم و هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد.

رئیس تبلیغات اسلامی دشتستان نیز اظهار داشت: گسترش فرهنگ اصیل اسلامی و قرآنی در جامعه امر لازمی است که باید تداوم یابد.

حجت‌الاسلام سیدعلی‌پناه محمودی‌نیا افزود: گسترش فرهنگ اسلامی در سلامت جامعه بسیار تأثیرگذار است و امیدوار هستیم، همه مسئولان در این مسیر کمک کنند.
برچسب ها: افغانی ، سیم ، کابل ، دشتستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.